Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO >> Rekyl <<

Postat av Naturtjur den 30 Augusti 2012, 02:01
59 kommentarer · 3 930 träffar
Hej.

Har alltid varit in i norden negativ till detta nu så kallade spel. Men jag svalde stoltheten och svek det bästa spel som har gjorts och kommer göras (känslan) och testade på CS:GO. Har spelat betan ett tag och nu för några dagar sen släpptes den officiella versionen av spelet världen över...

Rekylen............. Va i? Det snackas om att rekylen skall vara snarlika Counter-Strike:Source och 1.6, och det ser snarlikt ut på bilder kan jag erkänna också. Men väl i spelet så när jag ska så kallat "spreja" med ak eller colten så flyger ju skotten och fanders och det verkar som att inget av skotten vill sitta i pannhelvetet på min fiende framför mig, förutom när jag flaxxar som en vild fågel då.

Är det jag som är för mycket inne på att spelet ska vara lika 1.6 eller vad beror det här på? Är det meningen att det ska vara extremt svårt att göra detta? Har de gjort rekylen extrem?

Någon snäll själ som kan upplysa mig eller ge mig en örfil och en instruktionsbok i hur i helsike jag ska bära mig åt för att lära mig hantera vapnen. Spelat Source nån gång och där kändes det faktiskt bra att spreja, men inte i detta spel.

Tack på förhand, tacksam för svar så jag kan sova i natt. =)

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar