Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO fps drops?

Postat av medlem8 den 24 Augusti 2012, 09:40
4 kommentarer · 988 träffar
TjalOL! spelat cs:go ett par dagar nu.. men inte brytt mig om instälningar eller något.. bara kört med standard och så. fram tills idag.. börja ändra lite upplösning osv.. kom fram till att 1024x7** var bästa för mig.. med normal skärm.. som jag körde i 1.6 !

Tycker det är skönast så.. sen börja ja titta på min fps.. den är ju helvild.. går upp & ner från 60-101 (har satt max_fps 101) kanske jag inte ska? men när ja tog bort det så fps droppa jag mellan 60-400 nånting.. ingen skillnad alltså

Vad beror detta på? vill spela med en stabil fps.. på 100 som jag gjorde i cs 1.6.. min dator är det nog inga fel på. har även provat dra ner grafiken.. ingen skillnad

dator: amd phenom x4 965 3.8 ghz..
raM: 8 gb
grafikkort: geforce gtx 460 1024..

Så.. någon med några tips angående fps? kanske consol kommandon.. eller ja vad fan som :) är VSYNC off ifall det är till intresse

Är det samma rates som i 1.6? cl_cmdrate 101 rate 25000 osv osv? eller annorlunda?
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..