Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CSGO Hur du noscopar med awpn

Postat av Knegarn. den 22 Augusti 2012, 23:06
19 kommentarer · 342 träffar
tjena tjena tjena

http://www.youtube.com/watch?v =rURbie5cmIo&feature=youtu.be

Här är då AWP videon och mer information om vad jag huvudsakligen visar berättar jag här under:

CSGO har släppts och under betan lirade jag lite csdm och märkte snabbt att man skjuter noscope som en gud om man duckar.

Nu har jag inte gjort någon jäkla beräkningar på hur många skott som egentligen går rakt men jag vågar säga att det iaf är 70% om inte mer.

Vad man huvudsakligen gör är att man sätter sig ner fullständigt (tar lite längre tid än 1.6) sedan siktar man inte noscopen träff/miss spelar ingen roll efter ni skjutit måste ni resa er upp igen och sedan sätta er igen och skjuter nästa skott.

Har fått sjuka kills med denna metod men har tyvärr inte spelat in allt utan enbart någon gång jag drog in lite csdm. Fick tyvärr recorda med dxtory då csgo's egna record system är buggat för mig går inte att få fram HUD'n när man spelar upp demot...

CSGO Knark eller Bajs?

52 personer har röstat

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar