Tänkte bara fråga er alla, hur många av er som spelar/spelat GO gillar det faktiskt?
Skriv gärna också vad som är bra/dåligt och vad ni spelade innan(1.6 eller CS:S)
Personligen tycker jag att CS:GO är skit, av miljoner anledningar, movement ingame, spray, AWP(den är för bra men blurren är så totalt värdelös) ljudet är kasst.
Måste ju ta det som ett nytt spel annars fungerar det inte.
Skrivet med min Android-mobil
Skulle du gillat liero, worms eller andra skitspel om dom hade bra inställningar och gamemodes då också eller?
D2 piken som ct är värdelös jämfört med T->CT
Ljudet är värdelöst, steps osv och även vapen modellerna imo , deageln e för jävla ful.. :(
Hitboxen känns avsevärt mycket sämre än 1.6 hur man än pillar.
Skrivet med min iPhone
Något man alltid jämför med.
Det är lite detaljer man hänger upp sig på, men mycket är en vanesak.
Lite ont om roliga ställen att boosta.
Tycker radarn ska fixas så man inte ser motståndaren när den skjuter eller att Anti-Terroristerna ser vart bomben ligger på radarn.
Annars tycker jag spelet är riktigt kul, ganska svårt i början dock men det är kul :)
Edit:
Jag tycker även att de ska ta bort lite väl onödiga detaljer på banorna.
Man ska inte jämföra det med 1.6, eftersom csGO är ett NYTT SPEL.
Som sagt, efter alla uppdates som dom har postad så ser det sjukt lovande ut! Speciellt när alla lag flyttar sina 1.6 lag til CSGO, då det inte finns några pengar längre att hämta i 1.6.
Håller tummarna på att fler ska köpa det! Och att valve fortsätter med det dom gör;)
för mig dom spelat 1.6 sen tomten var ung så känner jag ingen som helst 1.6 feeling i go, för mig är det 100% source, svårt att se det som ett nytt spel då
Sen har jag spelat både 1.6 och source och tyckt om båda mycket men tycker inte man ska klaga på CS:GO för att det inte är 1.6 med bättre grafik. Det är absolut inte CoD som många påstår.
Ett exempel för er som inte förstår det här med nya spel så ta bara Starcraft 2 som exempel. Starcraft Broodwar är ett mästerverk perfekt in i minsta detalj. Starcraft 2 är ett jävla förenklat endimensionellt skitspel, tycker jag. Och även andra som faktiskt spelade Broodwar en hel del som Socke till exempel är inte alls ett stort fan av SC2.
Dock så har det slagit igenom och vissa Broodwar spelare tycker SC2 är bra men framför allt så är det många nya som kommit in på den scenen nu tack vare SC2 som inte ens vet vad Broodwar är och tycker SC2 är brilljant. Så jag förstår er som inte gillar omställningen. Ni slapp ju göra den vid source då 1.6 scenen fortfarande höll sig vid liv men nu gissar i alla fall jag på att den dör och då är det bara att gilla läget. Så som jag gjort med SC2, sen är det inte samma situation här i mina ögon det är några saker jag förstår att man som 1.6are ogillar men omställningen är inte alls på samma nivå som många andra spelserier.