Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO ansluter inte till servrar ?!

Postat av Laska den 15 Augusti 2012, 02:07
0 kommentarer · 5 763 träffar
Tjenare!

Idag kom äntligen CS:GO betan för de som har köpt det, och bland dom finns några polare. Jag själv har haft betan ett bra tag nu men aldrig riktigt brytt mig om att lira det, iaf till saken.

Idag när jag försökte att komma in på någon server så gick det inte, skärmen blev bara svart och det enda jag kunde göra var att dra upp console och skriva in disconnect, då kom jag in i "menyn" i CS.

Blir även likadant när jag försöker connecta till CSDM servern här på BCS.

Någon som vet vad problemet kan vara?
Finns det några speciella portar man måste öppna för CS:GO?

kommer upp en massa sådant här i console :

KeyValues Error: LoadFromBuffer: missing { in file GameModes.txt
(*ct_models*), (*ctm_st6_variantD*), (*maptypes*), (*unknown*), (*nameID*), (*convars*), (*bot_dont_shoot*), (*gungametrbomb*), (*weaponprogression_t*), (*awp*),
(*ct_models*), (*ctm_st6_variantD*), (*maptypes*), (*unknown*), (*nameID*), (*convars*), (*bot_dont_shoot*), (*gungametrbomb*), (*weaponprogression_t*), (*awp*),

Känns som att en jävla massa models och andra filer som saknas..
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..