Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mina rader om CS:GO [SE HIT]

Postat av aktiebaronen den 19 Juni 2012, 12:32
44 kommentarer · 533 träffar
Tjena zan9 här återigen!

Denna gång vill jag tala ut om CS:GO, vill dela med mig om min tanke och hur jag ser på spelet. Innan jag börjar rabbla så vill jag säga att jag tror på CS:GO, men det finns vissa personer som har tankarna i någon värld långt bort från våran.
Personligen tycker jag att ni tjejer och killar ska se Counter-Strike: Global Offensive som ett nytt spel, och inte som uppföljaren på CS 1.6 eller CS:S. Det gör det mer spelvärt och roligare. Det är precis som att ett nytt barn skulle födas, den börjar helt enkelt på noll, och det gör även CS:GO.

Så försök och få en tankeställare, och se det från ett posetivt håll, det kommer jag göra iallafall!

Till er som undrar varför jag skrev detta, för det första vill jag att folk ska se det som ett nytt super FPS-spel med feta prispengar och för det andra så ville jag skriva ut allt, så jag kunde dela med mig om min tanke!

Tack för mig, hoppas ni inte stämplar mig eller er själva i haters-kategorin! ;)

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..