Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO-tråden [Diskussion]

Postat av Jawnt den 13 December 2011, 20:00
9 kommentarer · 808 träffar
Hejsan allihopa! Har nu spelat CS:GO-betan i 2 veckor och tycker som så här:

Man har ingen förståelse alls om hur rekylen fungerar eller vart skotten ens hamnar. Det är det största problemet som jag stött på!
Det ligger massor av skit på kartorna (värre än source) så som tunnor, träd, bilar, kärror, flaskor, bunkar osv..

Jag gillar inte matchmaking-systemet tyvärr, men så har det varit på alla spel för mig under åren. Det kan skilja från person till person.

Alla vapen sitter för högt upp vilket inte ger den 1.6-känslan, dock mer realistiskt.

Förstår inte grejen med att ta bort hederliga vapen, usp:n är borta. Men det har gärna lust med att slänga in molotov/decoy som fördärvar det hela tycker jag. Har man varsin molotov som CT och lägger den innanför varje port så kan man ju in princip elda bort motståndarna.

Har inte spelat mycket Source men det är väl ungefär samma grej att smoke, flash och he kan man inte få in någon kastkänsla alls. Det kan bli svårt att expo-flasha, man hittar liksom ingen känsla i kastavståndet.

Har dock inte bara negativt o säga:
AWP:n är hanterlig till skillnad från många andra vapen.

Fler kartor uppskattas givetvis även fast man inte haft tillgång till det än, längtar tills man får pröva dem!

Options är väldigt smidigt. Man ändrar v-syncen direkt i spelet och andra renderingsinställningar. Går även att slå av och på mouse acc.

För mig som inte har den bästa datorn har fått det att flyta på bra, inget jättekrävande alltså!

Övrigt:
Spelet slumpar om vilka två som får bära defkit, vet inte vad jag ska säga om det. Vad tycker ni?

Finns två olika modes att spela för tillfället, Competitive Mode (klassiska $800 startmoney, 2min/runda osv..) och det nya Casual Mode: Man startar med $2000 och rundan är 3 minuter. Alla spelare får hjälm och kevlar i början av varje runda. Vad tycker ni?

Vad vill ni ta bort/lägga till/förändra? Vet att många här har testat betan och har säkert något att ta upp! Även för er som inte har spelat har säkert mycket att undra över.

Är CS:GO godkänt?

27 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..