Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS är litet.

Postat av Dalglish den 15 September 2007, 21:41
12 kommentarer · 56 träffar
Tjenare tjenare, behöver denna kväll lite hjälp med mitt CS.

Det är såhär att laddade hem de senaste drivrutinerna till mitt grafikkort(ATI Radeon X800GTO) igår kväll och allting fungerade helt okej.

När jag startade CS så kände jag att jag fick ständiga fpsdropps så jag bestämde mig för att installera dem gamla igen. Jag gjorde det och reebota datorn men när jag startade CS så blev det precis som att man hade tryckt i 'Run in a window' men det har jag inte gjort så det behöver ni inte påpeka.

Har kollat runt i ett flertal trådar men inget har löst mitt problem. En del har skrivit att man har skrivit i för hög hz i lauch options, alltså t.ex. -freq 100. Jag hade 100hz på skärmen och -freq 100 innan med dessa drivrutinerna innan och det fungerade perfekt men nu så blir CS alltså väldigt litet. Har kryssat i 100hz ute i windows(avancerade inställningar) och i Catalyst Control Center, men det fungerar ändå inte. Tog bort -freq 100 så blev CS i full resolution men har 60 fps.

Vet ni vad jag kan göra för att fixa detta så skriv gärna.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..