Jag letar efter ett program där man kan justrera siktet i cs.
Så jag kan ha lite roligare färger o sånt.Nån som vet program eller något liknande?
Seriösa svar tack.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
om du bara vill ändra färgen på siktet kan du ju ta adjust_crosshair ... vill du dock ändra "model" på siktet är det _fusk_ och du kommer förmodligen bli VAC banand iom att de är sprites man håller på med
cl_crosshair_color "xxx xxx xxx så kan du få vilken färg du vill.
har vitt (cl_crosshair_color "250 90000000 250.
dock kan du inte ändra siktet utan att det klassas som fusk.
tack för svar!.Men jag kan redan kommandona cl_crosshar_size o dom o adjust crosshair men jag vill lixom ha ett program.Som man kan ändra färgen i inte lixom själva modelen på siktet ja vill ha enn fetare grön färg sån som KrHystaL har eller vad han nu heter.
#8 ehhhh "255 255 255"
är vitt kan jag bara upplysa om. Du kanske har nån variant av vitt, men inte fan e det standard jätte vit ;P
#0 Menar du program så att du kan få reda på RBG koderna, isåfall rekomenderar jag vilket bild program som helst som är något mer avancerat än paint. Prova PSP eller PhotoShop.
#19 jag kan också upplysa om en sak då. "500 500 500" Kritvitt.
Tankar du hem en massa andra skins för siktet så åker du på en vac ban killen:)
Lycka till.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#5 de 5 trådar som någon skrev senaste i visas där..
har vitt (cl_crosshair_color "250 90000000 250.
dock kan du inte ändra siktet utan att det klassas som fusk.
cl_dynamiccrosshair 1/0
cl_crosshair_color xxx xxx xxx (RGB-färger)
är vitt kan jag bara upplysa om. Du kanske har nån variant av vitt, men inte fan e det standard jätte vit ;P
#0 Menar du program så att du kan få reda på RBG koderna, isåfall rekomenderar jag vilket bild program som helst som är något mer avancerat än paint. Prova PSP eller PhotoShop.
Lite tråkigt när vi kör gangbang bara :( ^^
Tankar du hem en massa andra skins för siktet så åker du på en vac ban killen:)
Lycka till.
Färgerna går från 0-255, där 0 = svart och 255 = vitt
#22 sluta gissa, skaffa dig erfarenhet, kunskap och fakta innan du yttrar dig