Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Awp script eller liknande

Postat av Tom Baker den 1 Augusti 2008, 00:36
29 kommentarer · 54 träffar
Nej jag är inte i behov av ett script utan undrar om de finns ute något script som gör att skotten inte får åt helvete när man hoppar och skjuter med awp.

För jag SVÄR, spelat på awpbanor hela dagen och mött 2 stycken som hoppat skjutit och dödat mig, nej de var inte lagg heller.

De har även precis sekunden de landar skjutit och träffat(för mig far skotten åt fanders då) SÅ finns de något script eller likknande som tar bort de ? Så jag vet om jag suger som inte lyckas eller om de är lite halvfuskare ;P

(Ägde båda 2 iof :3)

Ok texten för DUMMIES: Personerna jag mötte HOPPADE sen mitt i luften skjöt de med AWP och träffade mig ändå. OM ni har någon kunskap av CS vet ni att om man hoppar och skjuter så går skotten ej raka. Ska jag försöka förklara bätte?

Och alla som påstår att de är lotto kan inte ha läst mer än 3ans matte. Om man kan något om logik samt hur spelet e upplagt så vet man att de inte alltid är lotto T_T
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..