Tjenare tänkte bara kolla om nån som vet var man kan ladda ner blockheads, finns säkert en annan tråd men har letat orkar inte längre så jag gör en tråd;)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag spelar allt från wow till wc3, cs till cod, tibia till bf bc2. Kommer också lira bf3 när det kommer ut. Tittar också väldigt mycket på cs, som jag då också kan kommentera.
Har funderat på att köra runt på lite dubstep, sen också ha en önskelista, någonstans, där man kan rösta vad jag ska streama/vilken musik jag ska spela :)
#12, fattar inte vad du menar med en "bra idé". Finns redan svinmånga streams och dom flesta är bra mycket mer intressanta att kolla på än vad du kommer kunna ådstakomma inom ett par år..
#26 verkar som du missuppfattade det jag skrev.
Verkade som att du tog att jag uppfattade dig som en snubbe med pipröst fast i själva verket så frågade jag för jag hade inte kollat in streamen ännu, och nej, jag hade inte orkat kolla på en dryg 12åring.
Men det låter bra, och gillar upplägget, perfekt när man sitter själv och inte har något att göra. Keep it up!
Kan fungera om du har ett vettigt koncept och ifall du har bra kvalitét på din "show". Folk som hänger på Justin.tv är mest folk som följer webshows nämligen.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Gogo,
Inga idéer ? :)
Spelar du något Starcraft II? Sjukt kewl.
Testa streamen nu
http://www.justin.tv/lindeen/v ideos
funderar då om jag ska streama någon utav dom.
Då svenska SK spelar mot alchemist från norge.
Samt mTw - maverick.
Skulle vara bra om ni kom med feedback på om detta är en bra ide :D
Cya later I guess!
Peace
http://www.casualbros.com / BAZINGA
Ser att du använder grooveshark. För mig kan du bara ta "populärast" så gåre bra :)
Tycker att min nuvarande väntaskärm blev rätt bra :)
Om det är någon som är intresserad idag att titta så kan jag streama APB.
Eller tittade du, ursäkta avbrottet :)
Kommer antingen få igång det om några minuter, annars streamar jag en annan dag :)
Verkade som att du tog att jag uppfattade dig som en snubbe med pipröst fast i själva verket så frågade jag för jag hade inte kollat in streamen ännu, och nej, jag hade inte orkat kolla på en dryg 12åring.
Men det låter bra, och gillar upplägget, perfekt när man sitter själv och inte har något att göra. Keep it up!
NYA STREAMEN!
APB FORTFARANDE
Vad tycker ni om streamen so far. Lite trötta nu så det kanske är lite segt