Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HLDS 1.6 Cs server PÅ 8/1MBit

Postat av dynamical den 27 Juni 2007, 20:31
12 kommentarer · 136 träffar
Jag Nicolai KBERG har gjort en packad fil för dem som inte orkar hålla på och fippla med t.e.x. WS eller public AmXmodX CS 1.6 servrar. Jag har en packad .zip fil för amxmodx och en för warserver. Dem kommer jag snart lägga ut så ni kan downloada, iaf. Jag vill bara säga att för dem som inte tror det funkar överhudvudtaget med en 10slots server på 8/1Mbit lina från Telia har helt fel! Idag drog jag upp min serverdator som har Windows XP och 256RAM Processor 600MHz Vi spelade 5on5 och allas ping låg under 36. Notera att ingen gnällde över "hitboxen". Jag andvänder mig av WinHL-Booster och gör en onormalt stor skillnad! Jag rekomenderar booster240_plugin. För mig och min server funkade det fint med winhlbooster och buggar _INTE_ som alla andra säger. Sök efter det på google så hittar ni den nog, iaf. För dem som vill prova servern kom in på denna adress:

IP: hermansmyshorna.mine.nu - PASSWORD: kek
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..