1
i eran config
Postat av Najjar den 26 Februari 2007, 13:11
5 kommentarer · 125 träffar
Heej nu vill jag veta om ni har det här i eran config. Och gör det nån skillnad eller är det bara skräp. Kommentera gärna andra commands.
ex_interp "0.01"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
mp_decals "0"
r_decals "0"
cl_corpsestay "0"
cl_minmodels "1"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
r_dynamic "1"
brightness "3"
r_novis "0"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_lightmap "0"
precache "1"
gl_max_size "256"
gl_affinemodels "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_clear "0"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
d_spriteskip "0"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "1"
gl_lightholes "0"
fps_max "101"
alltså gör det skillan är det bra eller är det inte. Använder du det. Jag har sätt att elternas cfg dom flesta eller hellre sagt alla har inte det vrf ska jag ah det känner jag. därför gjorde jag tråden snälla. Kan ni säga om ni använder det eller ej hoppas ni förstår
// nu är det så att jag kan inte snacka i venten alltås rösten går skit snabbt exempel om jag säger hej vad heter du jag är adam så går det javligt snabb även när den där rösten kommer typ he has joined the channel så gor det snabbt också vad är problemet?
ex_interp "0.01"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
mp_decals "0"
r_decals "0"
cl_corpsestay "0"
cl_minmodels "1"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
r_dynamic "1"
brightness "3"
r_novis "0"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_lightmap "0"
precache "1"
gl_max_size "256"
gl_affinemodels "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_clear "0"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
d_spriteskip "0"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "1"
gl_lightholes "0"
fps_max "101"
alltså gör det skillan är det bra eller är det inte. Använder du det. Jag har sätt att elternas cfg dom flesta eller hellre sagt alla har inte det vrf ska jag ah det känner jag. därför gjorde jag tråden snälla. Kan ni säga om ni använder det eller ej hoppas ni förstår
// nu är det så att jag kan inte snacka i venten alltås rösten går skit snabbt exempel om jag säger hej vad heter du jag är adam så går det javligt snabb även när den där rösten kommer typ he has joined the channel så gor det snabbt också vad är problemet?