Heeej -heapsize hur mkt ska jag ha det på i Launch options jag har 512 megabites och en sak till är det bra vad gör det för skillnad alla seriösa svar tack i förhand.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ladda hem Aida 32 och dra en rapport som du postar här, tack.
Eller dra en rapport från dxdiag:
Startmenyn> kör> skriv "dxdiag" (enter) > kör alla tester > spara all information > kopiera eller ladda upp rapporten så vi kan läsa den.
måste fan egentligen va nån jävla bugg, har ju konstant 60fps (typ som om smoken (som sagt bara när röken blåser mot en, och den blåser förbi en) sänker max_fps till 60, för det är ju skitsamma var man e och vilken map det är, har endå konstant 59/60fps...
har ändrat till sämsta kvaliteten på smoke nu, är det hax? :P (plz bara seriösa svar)
Kerp, kör openGL :P annars hade jag inte behövt köra powerstrip. :P o då hade jag garanterat inte haft 99fps i cs..snarare 10-30...
dr0pe, kör asus A7N8X Deluxe (det är ca 1-2 veckor gammalt...o de var det nyaste som fanns då jag köpte det)
btw...hade samma problem med förra moderkortet..som gick sönder :P för 1-2 veckor sedan :P
btw, thx alla som hjälpt =)
och har testat lite med smoke...verkar som jag hade rätt angående
"egentligen bara när det ryker åt det hållet där jag står"
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
150 / 2 = 75 ...
Jag har 150 hz och alltså 75 fps i smoke, det är så när man kör med vsync på i belive, vet inte om man kan fixa det.
Ladda hem Aida 32 och dra en rapport som du postar här, tack.
Eller dra en rapport från dxdiag:
Startmenyn> kör> skriv "dxdiag" (enter) > kör alla tester > spara all information > kopiera eller ladda upp rapporten så vi kan läsa den.
måste fan finnas nått annat sätt :/
måste fan finnas nån annan lösning.
har ändrat till sämsta kvaliteten på smoke nu, är det hax? :P (plz bara seriösa svar)
dr0pe, kör asus A7N8X Deluxe (det är ca 1-2 veckor gammalt...o de var det nyaste som fanns då jag köpte det)
btw...hade samma problem med förra moderkortet..som gick sönder :P för 1-2 veckor sedan :P
och har testat lite med smoke...verkar som jag hade rätt angående
"egentligen bara när det ryker åt det hållet där jag står"
Jag vill se en fixx för detta jao
här kör man med 80fps vanligt om man har tur,
i smoke ska vi inte enns tala om :)