Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Större smalare sikte

Postat av AirFix den 3 Juli 2006, 02:41
11 kommentarer · 261 träffar
Jag undrar hur man får sådant sikte (om det nu går att få) som keiz får i "gott och blandat 11".

Knivens sikte är mindre än ak:ns, och för mig är det tvärt om. Han sikte verkar också mycket smalare, och bredare än vanligt, även om man har i "cl_dynamiccrosshair 1" och "cl_lw 0" som jag har i. Har även large..

Jag tycker att det verkar som att han har siktet lika stort som om man hoppar, när han springer vanligt, och det utvidgar sig väldigt mycket när han skjuter.

Jag vill alltså ha likadant sikte som keiz får upp när han har framme ak:n. (inte specifikt just för ak:n utan för inprincip alla vapen ifall möjligt).

Jag vet att det är en fruktansvärt massa trådar med detta, men mest för att få siktet så litet som möjligt, jag vill alltså ha tvärt om och lite större :) Jag har inte hittat något tillfredställande svar, och ja jag har sökt..

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..