1
Fps problem.
Postat av Frezzp den 12 April 2004, 01:41
95 kommentarer · 267 träffar
Hej!
Jag har fps problem!
Jag har provat diverse FPS guider utan resultat , har provat DNA drivrutiner , Omegacorners drivrutiner , ati's drivrutiner. Alla ger samma dåliga resultat
och det är att jag får fps dropps på stora ytor som ute på aztec mm.
Jag har laddat ner HLtoolz och tweakat configen , det också utan resultat...
jag är typ fast
Datorn jag lirar på är ingen monstermaskin direkt men borde klara 100 fps på ett så gammalt spel som counter-strike, datorn jag spelar på är en
1.6 ghz intel p4 , 768 mb DDR ram och ett Ati Sapphire 9600 XT med ett okey ljudkort och min skärm klarar 100 hz villket jag också lirar i med v-sync ON, har provat med off också.
Jag lirar med 32 bitars färg , jag har provat med 16 bitars.
Jag kör med trueform off och fastskriv off , har provat i ON läge med.
jag kör också med Highfps playermodels , har provat med Highfps weapon models , men det är nästan ingen skillnad och är enbart konstigt.
Är tacksam för svar ang mitt problem!
Tack i förhand! Mvh Fredrik!
Till överst på sidan
Jag har fps problem!
Jag har provat diverse FPS guider utan resultat , har provat DNA drivrutiner , Omegacorners drivrutiner , ati's drivrutiner. Alla ger samma dåliga resultat
och det är att jag får fps dropps på stora ytor som ute på aztec mm.
Jag har laddat ner HLtoolz och tweakat configen , det också utan resultat...
jag är typ fast
Datorn jag lirar på är ingen monstermaskin direkt men borde klara 100 fps på ett så gammalt spel som counter-strike, datorn jag spelar på är en
1.6 ghz intel p4 , 768 mb DDR ram och ett Ati Sapphire 9600 XT med ett okey ljudkort och min skärm klarar 100 hz villket jag också lirar i med v-sync ON, har provat med off också.
Jag lirar med 32 bitars färg , jag har provat med 16 bitars.
Jag kör med trueform off och fastskriv off , har provat i ON läge med.
jag kör också med Highfps playermodels , har provat med Highfps weapon models , men det är nästan ingen skillnad och är enbart konstigt.
Är tacksam för svar ang mitt problem!
Tack i förhand! Mvh Fredrik!
Till överst på sidan