formatera fick högre choke mer lagg :E
Jag formaterade min dator för några dagar sedan för att det windows jag hade var tvungt att aktivera. så min brosa hade något crackat windows med cd-key och sånt så tog det. jag har tidigare upplevt problem med olika crackade windows som sänker prestanda med mera så jag kopierade hela min counter-strike map i steam så det inte skillde ett skit med det jag hade innan formateringar och efter : ). så nu när jag har formaterat verkar prestandan sänks lite (kanske bara inbillning) men fram för allt har jag börjat få väldigt mkt choke ;E kan komma upp till 20 i vanliga eldstrider med typ 4 pers och så på server som portlane exelnt servers och så vidare. det xp jag hade tidigare var ett äkta home det jag har nu är ett crackat pro så jag undrar om det finns några inställningar i pro som inte finns i home som kan ha att göra med choke, plus om det är möjligt att ens xp sänker prestandan efter som den har någon crack som ligger och kanske påverkar ?
Och om du har två bildskärmar kan man ställa in med Nvidias/ATIs kontrollpanel vilken som är "main" skärmen
Funtar på att resetta CMOS, men frågar är ju bara om sånt sparas i det.
tacksam för de svar jag fått
CMOS funkade inte
DVI - bara bild
s-video - till gammal tv, suger
kan vara en funktion som måste aktiveras..
kolla typ Fn + F5.. eller nån annan funktionsknapp..
felsäkert läge går, och när man är där inne så är det bara moderkortet som är igång eller? fel på grafikkort?