Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

formatera fick högre choke mer lagg :E

Postat av mAAAjken! den 6 Juni 2006, 22:22
6 kommentarer · 183 träffar
Jag formaterade min dator för några dagar sedan för att det windows jag hade var tvungt att aktivera. så min brosa hade något crackat windows med cd-key och sånt så tog det. jag har tidigare upplevt problem med olika crackade windows som sänker prestanda med mera så jag kopierade hela min counter-strike map i steam så det inte skillde ett skit med det jag hade innan formateringar och efter : ). så nu när jag har formaterat verkar prestandan sänks lite (kanske bara inbillning) men fram för allt har jag börjat få väldigt mkt choke ;E kan komma upp till 20 i vanliga eldstrider med typ 4 pers och så på server som portlane exelnt servers och så vidare. det xp jag hade tidigare var ett äkta home det jag har nu är ett crackat pro så jag undrar om det finns några inställningar i pro som inte finns i home som kan ha att göra med choke, plus om det är möjligt att ens xp sänker prestandan efter som den har någon crack som ligger och kanske påverkar ?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar