Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Config-problem!

Postat av rostig räcer den 14 Mars 2004, 13:49
2 kommentarer · 189 träffar
Tjena, jag skulle creata en deddi igår och sen gå in på den.. men sen när jag gick in på den så kunde jag inte göra någonting förutom att röra på musen. Sen gick jag ut och tittade i configen - och då hade allting raderats...

Då bad jag kompisen skicka över hans config så jag kunde ha den istället och sen ändra inställningar till det jag vill ha. när jag hade ändrat det jag ville ändra så gick jag in för att testa och det fungerade inte. Configen hade ändrats tillbaka till kompisens inställningar. Den ändrade jag i spelet några inställningar och då fungerade det. MEN! När jag skulle gå in igen så hade några saker ändrats igen! t.ex. con_color färgen, köpmenyerna, hud_fastwitch, m.m.. Det höll på att ändras hela tiden så då trodde jag att man behövde en userconfig (Den tog jag bort efter att en annan kompis hade ersatt den med en skituserconfig) så då kopierade jag configen och döpte om den till userconfig.. I "userconfigen" skrev jag samma inställningar som jag vill ha i configen. Men det håller fortfarande på¨att byta tillbaka till hud_fastswitch 0 m.m.

Mina frågor är:
1. Hur gör jag för att få configen att fungera??
2. Fungerar det att kopiera configen och sen bara byta namn till userconfig?
3. Måste man ha en userconfig?
4. KAN NÅGON LÖSA DETTA PROBLEM??
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..