Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fett problem med config på servern. Hjäl

Postat av Pxa den 7 Januari 2006, 00:54
10 kommentarer · 119 träffar
Hej!

Jag har fått en j*vlit stort problem på min server som jag kör HLDS på.

Jag har stoppat in en server config och den funkar skit bra på listen osv, men när man skriver rcon start12 så gör den ibland bara 1 st restart och ibland restartar den bara 2 gånger och ibland 3. Förstår ni hur jag menar?

Det är ett väldigt jobbigt problem.

Här är det som jag använder i configen. Ser ni något konstigt på alias start12 ?

Iofs så är det såhära på alla, att det restartar nästan aldrig 3 gånger som den ska utan 1 eller 2..

alias wt0 "wait;wait;wait;wait;wait;wait ;wait;wait;wait;wait"
alias wt1 "wt0;wt0;wt0;wt0;wt0;wt0;wt0;w t0;wt0;wt0"
alias wt2 "wt1;wt1;wt1"
alias wt3 "wt1;wt1;wt1;wt1;wt1"

alias start16 "say *** Get ready to start;wt1;say *** 3rs then game is live! ***;wt2;mr16;wt0;sv_restart 3;wt1;wt0;sv_restart 2;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt2;say *** Game is ON ***;wt1;say *** Good Luck Have Fun! ***"
alias start15 "say *** Get ready to start;wt1;say *** 3rs then game is live! ***;wt2;mr15;wt0;sv_restart 3;wt1;wt0;sv_restart 2;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt2;say *** Game is ON ***;wt1;say *** Good Luck Have Fun! ***"
alias start12 "say *** Get ready to start;wt1;say *** 3rs then game is live! ***;wt2;mr12;wt0;sv_restart 1;wt1;wt2;sv_restart 1;wt2;wt2;sv_restart 1;wt1;say *** Game is ON ***;wt1;say *** Good Luck Have Fun! ***;wt2;say *** Visit #12R at Q-Net ***"
alias start0 "say *** Get ready to start;wt1;say *** 3rs then game is live! ***;wt2;mr0;wt0;sv_restart 3;wt1;wt0;sv_restart 2;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt2;say *** Game is ON ***"
alias startco "say *** Get ready to start;wt1;say *** 3rs then game is live! ***;wt2;co20;wt0;sv_restart 3;wt1;wt0;sv_restart 2;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt1;sv_restart 1;wt2;say *** Game is ON ***;wt1;say *** Good Luck Have Fun! ***"

Jag hade varit VÄLDIGT tacksam över att få hjälp med detta, för detta är ett väldigt irriterande problem för oss.

Mvh. PooX

Nu är jag inte 100% säker på att jag lagt tråden där den borde vara, pga av detta är mitt första besök här. Men någon snäll moderator får gärna redigera till det isf.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..