Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aktuellt med fusk?

Postat av rikko den 1 Februari 2004, 19:51
52 kommentarer · 247 träffar
Jag börjar alltså undra om det är aktuellt med fusk.

Varje dag läser man om att folk åker dit för fusk, att folk blir fuskanklagade.

Det blir knappast mindre. Allt fler börjar fuska nu för tiden. Jag vet inte om de är kändis kåta. Alltså de gör vad som helst för att hitta en snabb väg till rampljuset. Vilket jag tycker är sjukt.

När man spelar i en klan, på en seriös nivå dvs. Måste man nu vara riktigt noga med motståndet. Man vill bara möta relativt kända klaner, vilka man vet varit på lan och presterat bra. Annars får man möta en klockren fusk klan.

Idag ex fick jag höra att en gammal fuskare som bytt nick, åkt dit igen. Man ser flera som åker dit, sedan kommer tillbaka efter några dagar med nytt nick och nya tag.

Det jag inte förstår är att folk inte ger upp. Varför sitta och förstöra för andra, menar folk vinner nästan cuper med fusk. Inga namn nämnda.

Alltså folk sitter och fuskar när det är hltv, med massvis med folk som tittar. Har folk tappat respekten helt till varandra, eller vad är det frågan om. Jag hörde som sist idag, att en bekant funderar starkt att lägga cs åt sidan. När man ser fuskare som klarar sig undan. Efter att blivit tagna.

Detta är sjukt. Vad fan ska man göra åt det!?

Kom med vettiga svar och förslag!

ftp://Fusk:fuskare@cervix.min e.nu/
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..