1
Svår script försök
Postat av crawn den 18 September 2005, 13:04
15 kommentarer · 51 träffar
- -
http://rapidshare.de/files/525 2138/CrawNscripet.rar.html
////// CrawN´s massiva script är äntligenklart (beta)\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
> Det är editable så du kan använde dina egnaconfigs.
> På funstuff har jag inte lagt på så mkt, utan det smaksak där.
> Jag har commands som storlek på sikte, dynamic, transculen, volym, sensitivity (min sens och surf/kz sens) names och lite annat.
> Server settnings.
> Olicka configs, bl.a Orginalcfg.
sen kmr jag inte ihåg mer, MEN
detta är den jag suttit riktigt länge med så på slutet fick ja snabba på lite. Anledningen jag släpper denna är att folk vill inte ha mina inst, så dem får de denna där dem själva kan editera in sitt eget.
(man kan ha hela klanconfigs i samma meny)
När jag är klar med min egna kommer jag ha:
> lite publik inst, tex KZ, surf osv WC3 mod(bind knappar på musen osv)
jag har redan bunnyhop script på min publikconfig (crawnconfigen) för sj spelar jag orginal
Ja har vallt några rätt så vanliga commands, för jag kunde ha tex net_graph ON/OFF men sånt ändrar man inte utan man har det i sin config...
Det var allt jag hunnit med så enyoy //// CrawN
http://rapidshare.de/files/525 2138/CrawNscripet.rar.html
////// CrawN´s massiva script är äntligenklart (beta)\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\
> Det är editable så du kan använde dina egnaconfigs.
> På funstuff har jag inte lagt på så mkt, utan det smaksak där.
> Jag har commands som storlek på sikte, dynamic, transculen, volym, sensitivity (min sens och surf/kz sens) names och lite annat.
> Server settnings.
> Olicka configs, bl.a Orginalcfg.
sen kmr jag inte ihåg mer, MEN
detta är den jag suttit riktigt länge med så på slutet fick ja snabba på lite. Anledningen jag släpper denna är att folk vill inte ha mina inst, så dem får de denna där dem själva kan editera in sitt eget.
(man kan ha hela klanconfigs i samma meny)
När jag är klar med min egna kommer jag ha:
> lite publik inst, tex KZ, surf osv WC3 mod(bind knappar på musen osv)
jag har redan bunnyhop script på min publikconfig (crawnconfigen) för sj spelar jag orginal
Ja har vallt några rätt så vanliga commands, för jag kunde ha tex net_graph ON/OFF men sånt ändrar man inte utan man har det i sin config...
Det var allt jag hunnit med så enyoy //// CrawN