1
Mus acc
Postat av eXit0r den 17 Juni 2005, 15:42
7 kommentarer · 122 träffar
Jag har precis börjat spela Cs igen, slutade när Steam och 1.6 kom. Men till min fråga, jag läste en del om den här mus accen i XP, jag kör annars sneppet till vänster om mitten i windows, 800 DPI och 2.4 i CS med en MX 518 och det fungerar bra. Men när jag laddade ner mousefix grejjen och skriv de här grejerna i Cs så blev sensen helt mongo i både cs och windows. När jag väl hittat ett läge i windows (fick hålla på och ändra dpi och liknande) så gick jag in i Cs och skulle köra lite. Fick då genast ändra sens för att den skulle kännas ungefär som innan men när jag skulle vända mig eller tex hoppa ut där det är 2 vägar och kolla åt båda hållen snabbt gick det inge vidare så jag fick ställa upp sensen för att den skulle kännas som innan där med men då blev den för snabb vid vanligt "aim" tex när jag skulle skjuta en kille framför mig så gick siktet för långt.
Jaha nu undrar jag vad jag ska göra, ska jag ta bort det och köra som innan eller ska jag försöka vänja mig vid det här? Vet inte riktigt vad jag ska göra =S
Jaha nu undrar jag vad jag ska göra, ska jag ta bort det och köra som innan eller ska jag försöka vänja mig vid det här? Vet inte riktigt vad jag ska göra =S