Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HLTV connect script hjälp!

Postat av hORMAMMADÄNGARE den 28 Mars 2005, 00:08
15 kommentarer · 114 träffar
//–––––––––––––––HLTV recording

alias "hltvrec" "rcon_password kungen;wait;rcon_port 27015;wait;rcon_address 192.168.0.2;wait; rcon record HLTV;wait;wait;wait;wait;wait; wait;rcon say "HLTV Status: Record On

alias "hltvstop" "rcon_password kungen;wait;rcon_port 27015;wait;rcon_address 192.168.0.2;wait; rcon stoprecording;wait;wait;wait;w ait;wait;wait;rcon say "HLTV Status: Record Off

alias "hltv" "rcon_password kungen;wait;rcon_port 27015;wait;rcon_address 192.168.0.2;wait; rcon serverpassword hej;wait;wait;wait;wait ;wait;wait;rcon connect naggi.no-ip.org:27015

;wai t;wait;wait;wait;wait;wait;rco n say HLTV Status: Connecting"

alias "hltvdconnect" "rcon_address 192.168.0.2;wait;rcon_port 27015;wait;rcon_password kungen;wat; rcon serverpassword hej;wait;wait;wait;wait ;wait;wait;rcon disconnect"

bind "F5" "hltvrec"

bind "F6" "hltvstop"

bind "F7" "hltv"

bind "F8" "hltvdconnect"

//–––––––––––––––end of HLTV recording

jag har lagt detta i min userconfig.cfg

allt funkar förutom

aliaset "hltv"

alltså "hltv" som ska connecta till min dedicated server när jag trycker på "F8" som var den bindade knappen när jag är ingame på min server så connectar den inte,

det händer ingenting. plz hjälp

vad är felet ?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..