1
cfg problem guess
Postat av mumieN^ den 18 Juni 2011, 03:38
4 kommentarer · 189 träffar
Tjo har något konstigt problem i cs när jag joinar en server. Det är så att när jag kommer in och väljer mellan CT/T eller kommer in på någon PN server så är det som jag får autokill.
Några säger att jag kan ha någon inställning i min userconfig som inte fungerar längre som gör så att det blir kill eller liknande, detta har jag i min userconfig:
rate 25000
cl_Updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01
max_smokepuffs "0"
fps_max "101"
cl_updaterate "101"
cl_cmdrate "101"
ex_interp "0.01"
net_graphpos "2"
hud_centerid "1"
_cl_autowepswitch "0"
cl_righthand "1"
sensitivity "1.7"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
brightness "100"
gamma "100"
lightgamma "0"
texgamma "0"
alias lightgamma
alias texgamma
Någon som vet vad det kan vara? Jag har alltid haft denna userconfig sen jag började spela.
Är väldigt tacksam för seriös hjälp, saker som inte är hjälpande i tråden kan skrivas i någon annan som t.ex (Formatera) för det har inget med sånt att göra.
Några säger att jag kan ha någon inställning i min userconfig som inte fungerar längre som gör så att det blir kill eller liknande, detta har jag i min userconfig:
rate 25000
cl_Updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01
max_smokepuffs "0"
fps_max "101"
cl_updaterate "101"
cl_cmdrate "101"
ex_interp "0.01"
net_graphpos "2"
hud_centerid "1"
_cl_autowepswitch "0"
cl_righthand "1"
sensitivity "1.7"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
brightness "100"
gamma "100"
lightgamma "0"
texgamma "0"
alias lightgamma
alias texgamma
Någon som vet vad det kan vara? Jag har alltid haft denna userconfig sen jag började spela.
Är väldigt tacksam för seriös hjälp, saker som inte är hjälpande i tråden kan skrivas i någon annan som t.ex (Formatera) för det har inget med sånt att göra.