1
Codmw2 MOD
Postat av hedkandi den 6 Januari 2011, 16:20
4 kommentarer · 243 träffar
CODMW2. a.k.a. cod6. pc.
Jag drar host på ground war med ett par svenskar och några från estland och finland och danmark och usa osv. vi sitter i skype och chillar gal1 nästan varje natt för att få tillbaka den dära spel känslan man hade som när man var yngre då allting bara handlade om att gamea med m8's.
Nu är det så att jag kör flera mods på ground war servrar
Och vi behöver fler folk, för att ju fler vi är ju roligare är det
Skype namn: Arsobarso
Steam acc: Monotomii
De mods vi kör ganska ofta som jag sj konfigurerat och gjort om och ändrat lite är t.ex. :
╚ Zombie mod + unlim ammo om man är ensam human kvar
╚ Scoutzknivez (Typ som på cs 1.6 med gravity osv) + egna custom killstreaks
╚ 10th prestige mod för de som vill unlocka allt osv (förutom den snurrande 10:onde prestige emblemet)
╚ Gungame (cs version)
╚ emergency airdrop mod + highspeed + gravity + vanliga killstreaks.
Adda och skriv om ni vill gamea.
Är det någon anann som gillar att modda och har flera hemsidor eller tips om nya mods och eller andra mods så kommentera det gärna, jag gör inte detta för att jag behöver vinna en match eller något utan för att jag tycker att det är roligare att spela så här än vanligt. även om jag gillar att spela vanligt också men föredrar att spela med mods.
*** EDIT ***
Kör bara hide n seek och scoutzknivez nu mera
pz
Jag drar host på ground war med ett par svenskar och några från estland och finland och danmark och usa osv. vi sitter i skype och chillar gal1 nästan varje natt för att få tillbaka den dära spel känslan man hade som när man var yngre då allting bara handlade om att gamea med m8's.
Nu är det så att jag kör flera mods på ground war servrar
Och vi behöver fler folk, för att ju fler vi är ju roligare är det
Skype namn: Arsobarso
Steam acc: Monotomii
De mods vi kör ganska ofta som jag sj konfigurerat och gjort om och ändrat lite är t.ex. :
╚ Zombie mod + unlim ammo om man är ensam human kvar
╚ Scoutzknivez (Typ som på cs 1.6 med gravity osv) + egna custom killstreaks
╚ 10th prestige mod för de som vill unlocka allt osv (förutom den snurrande 10:onde prestige emblemet)
╚ Gungame (cs version)
╚ emergency airdrop mod + highspeed + gravity + vanliga killstreaks.
Adda och skriv om ni vill gamea.
Är det någon anann som gillar att modda och har flera hemsidor eller tips om nya mods och eller andra mods så kommentera det gärna, jag gör inte detta för att jag behöver vinna en match eller något utan för att jag tycker att det är roligare att spela så här än vanligt. även om jag gillar att spela vanligt också men föredrar att spela med mods.
*** EDIT ***
Kör bara hide n seek och scoutzknivez nu mera
pz