jag och en kompis har precis skaffat cod4 men ingen av oss vet hur vi joinar samma game? försökt joina via friends på steam men det går inte. Nån som en lösning?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Förstår inte varför ni kommentera att ni tycker detta är skit, men jag antar jag uppskattar den för att jag vuxit upp med 80 tals TV och Filmer, är visserligen 29 år så var ganska ung men vafan påminner mig om massa gött från barndomen.
Hoppas att ni som är närmare mig i ålder uppskattar den och att de som kommenterat att den är kass är de på sidan mellan 12-18 som är alldeles för unga för att ha någon uppskattning för det.
Blev glad i hela kroppen av att kolla på den.
Kul med Betnér, Björn Gustafsson och Snubben från Lonely Island med i filmen.
Om man tycker filmen är skit så tycker jag verkligen man ska sätta sig in lite i vad det är för film. Den får med varenda 80-tals kliché som existerar typ, så sjukt grym. Den har snart över 3 miljoner visningar på knappt en dag och över 5000 upvotes på flera subreddits så något måste dem gjort bra. ;)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Dagen är kommen! <3
tagga!!
Vill se filmen som fan, bara att jag vill se den imorgon :(
svtplay borde ha den.
10/10 brödrostar
https://www.youtube.com/watch?v=FZe__2MoUdA
lämnar tråden besviken
Hoppas att ni som är närmare mig i ålder uppskattar den och att de som kommenterat att den är kass är de på sidan mellan 12-18 som är alldeles för unga för att ha någon uppskattning för det.
Blev glad i hela kroppen av att kolla på den.
Kul med Betnér, Björn Gustafsson och Snubben från Lonely Island med i filmen.
film 3/5
Förstår ej charmen i dessa skit filmer värre än Hollywood vafan
Kan förstå de som får en enorm nostalgi-tripp som hyllar filmen, men folk under 20 som går på tåget, /facepalm
De är lite skumt...
Om de inte är grymma 80 tals entusiaster i guess.
Ser fram emot att glo på den faktiskt, tror det kan vara kul!