Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Black ops kraschar mer och mer frekvent

Postat av hundvalpen den 5 December 2010, 15:37
12 kommentarer · 361 träffar
Jag tillhör de som sedan release av black ops faktiskt aldrig haft några som helst problem, vilket jag är glad för.

Nu på senare tid har jag dock börjat få random gamecrashes lite då och då.. Tidigare var det så sällan att jag inte orkat bry mig, bara fått köra en ctrl alt delete och avslutat processen och sedan gått in och lirat igen.

Nu sker det dock heeela tiden.. Så gott som varje mapchange och ibland mitt i spelet också.. Antingen så blir bilden helt fucked up eller så bara fryser det. Så måste jag ta upp aktivitetshanteraren och avsluta processen..

Nu har det kommit till ett stadie då jag inte längre anser att det är spelbart, är väl så gott som på väg att testa att installera om spelet, men innan jag gör det så tänkte jag höra här om det är någon som haft samma problem och lyckats åtgärda det?
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..