1
record black ops?
Postat av Moseby den 7 Februari 2012, 14:41
8 kommentarer · 175 träffar
Tjenare fragboys and girls!
Jag lirar ju black ops och jag hade tänkt att börja med lite små filmer att redigera och så. Typ fragmovies osv. Sen tänkte jag göra ett montage.
Jag kör på datorn och jag vet att om man kör på xbox på behöver man en HD PVR eller vad det heter. Men på datorn så borde de väl räcka med något program att recca skärmen eller ngt men vissa program som man rekordar skärmen så brukar de ju inte gå med spel osv.
Jag vet att man kan rekorda från sin theater men jag vet inte vart man hittar den eller hur man får den till rätt "video" format.
Mina frågor är alltså:
* Hur får jag ut filmerna jag reccat på theater?
* Vilket program kan jag annars använda för att recca?
Edit1: Vad tycker ni om black ops ? Dåligt ? Varför ? Bra? Varför ? Diskutera.
Jag lirar ju black ops och jag hade tänkt att börja med lite små filmer att redigera och så. Typ fragmovies osv. Sen tänkte jag göra ett montage.
Jag kör på datorn och jag vet att om man kör på xbox på behöver man en HD PVR eller vad det heter. Men på datorn så borde de väl räcka med något program att recca skärmen eller ngt men vissa program som man rekordar skärmen så brukar de ju inte gå med spel osv.
Jag vet att man kan rekorda från sin theater men jag vet inte vart man hittar den eller hur man får den till rätt "video" format.
Mina frågor är alltså:
* Hur får jag ut filmerna jag reccat på theater?
* Vilket program kan jag annars använda för att recca?
Edit1: Vad tycker ni om black ops ? Dåligt ? Varför ? Bra? Varför ? Diskutera.
Montage?
3 personer har röstat