Tja!
Fick en rätt najs throwing-knife på Underground:
http://www.youtube.com/watch?v =5kzPhoBUwZw
Kastade den helt random, men kan ju inte mapsen 100% så ja hade inte riktigt koll på var den skulle landa så jag blev sjukt förvånad:O
haha har ni fått några snygga Mw3 klipp hade de vart kul om ni länkade!!!!
http://store.steampowered.com/ stats /
Annars spelar jag på Xbox:
Halo
MW2
MW3
BF3
NHL 12
Mafia 2
Sniper: Ghost warrior
EA Sports MMA
#5 Ja, jag köpte det för någon dag sen :)
OnT: Spelar WoW mest men även cs 1-8 timmar ungefär per dag. Spelar även SKYRIM såklart !
Längtar tills Assassin's Creed: Revelations kommer till PC på torsdag <3
Sömn = obefintlig?
Raidar även måndag-torsdag 20-24 på wow under progress. Även Söndagar 15-23, lirar cs när jag har tid helt enkelt.
Det går ju i vågor när det kommer en ny patch (som det gör på onsdag f ö så kommer det inte bli direkt mkt cs lirande alls dem kommande veckorna, sedan när man har 8/8 hc på farm med endast en raid i veckan så blir det ju tokmkt cs resten av veckan.
Men tyvärr har jag för mycket arbete att göra i skolan så det blir i snitt någon timma cs i veckan och inget wow faktiskt. Jag kommer dock lägga in lite tid under julen å gibba lite när man väl är lite ledig :)
Skrivet med min Android-mobil
Bytte nätagg samma dag, (Hade ett liggandes hemma), å sedan var det bara att gibba igen :)
#23 Med andra ord undrade han om du var dålig på spelet eller om du nyss köpt det :) Och han fick nog svar på sin fråga nu.
Skrivet med min iPhone
Tycker det är rätt kul att CS tar MW3 i Steamstatistiken :)
Skrivet med min Android-mobil
Mina raidtider under progress är:
Onsdag 20-24
Söndag 15-23 med en paus vid halv 7 tiden i ca 1 timme.
Måndag 20-24
Tisdag 20-24
All annan tid går oavkortat till tjejen när hon har tid, om hon inte kan eller orkar av någon anledning så blir det cs gibb resten av min tid.
Jag ser inte att jag har några problem att hinna med allting. Men som jag sa i något av mina föregående inlägg så får jag inte så mkt tid över, jag är väldigt nöjd !
Still troll or u just jelly bro ?
BAAM BAAM BAAM!"#!"#!"#"!