tjena, nån som har samma problem/vet nånting om det
när jag ska starta black ops så står det att spelet inte är tillgängligt och det har stått så i typ 1 vecka nu??
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Skaffa bättre gear.
Om du nu inte uppgradera ditt gear sen februari så är det nog hyffsat väredelöst.
Dra ToTc Normal o få bättre gear. efter 2 dar med guild hc farmande kan du ha typ 2 tier 8.5 delar.
Lycka till.
kör inte shadow dance spec i pve, om du vill vara sub i pve kör bara ner till HaT sen + då ska du ha 2x instant poison på och bara spamma shive eviscerate, venne om mans ka ha SnD. men Sub suger i pve byt spec.
#19, Kan du piska upp en nice specc? Kör ju vanligtvis mutilate. Men, eftersom combat pressar ut (iaf i 70tiden) mer DMG än mutilate. Därav valde jag combat.
tror dock att 5/5 i Relentless Strikes skulle funka bättre för dig..
Istället för 3/3 i Vile Poisons. Jag har den för att jag kan min rotation som min egen bakficka
Spec + hit (99 hit rating för special attacks vilket är det viktigaste) + glyphs + enchants + gems (ArP) + CD-användning + "rotation" (håll snd uppe 100%). Ungefär det som krävs.
#49 tänk lite innan DU yttrar dig och sluta med påhoppen.
Med 5/5 precision krävs 99 hit rating (8%) för special attacks.
En fråga bara, slutade spela wow i december. Men såg någon rogue på armory som körde attackpower stenar, vore det inte bättre med agility för critten, den ger väl samma ap eller?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Om du nu inte uppgradera ditt gear sen februari så är det nog hyffsat väredelöst.
Dra ToTc Normal o få bättre gear. efter 2 dar med guild hc farmande kan du ha typ 2 tier 8.5 delar.
Lycka till.
#4, Fick alla mina epics från conquest och totc.
Problemet är att jag har ca 1.5k
Kör combat ist ^^ Wound i main hand, deadly OH.
3cp snd, 5cp rapture, 3-5cp envenom. håll rotationen upp, tappa ADLRIG snd eller rapture.
http://www.wowhead.com/?talent #f0eb0xZMgVoxcxoru0xRtx:fhumVc (den här speccen e den bästa att börja med, kan avancera senare)
där har du specc + glyphs. När du känner att du kan rotationen till 110% byt då ut snd glyphen mot killing spree.
tänk även på att rogues bygger på stats, ha 315 hit som minst (poinson cap) skaffa runt 30% crit (helst mer 45%+)
har själv kört rogue o håller 5.5k dps på min rogue. spelar dock lock nu
Råg fan: http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Skullcrusher&n =Fre%C3%AExenet
DU
HAR
FUCKED
UP
SPECC
#2 NEJ ? Combat-Svärd är inte bra längre, pga --Pray on the Weak-- så är Fist i MH och Dagger/fist offhand AVSEVÄRT bättre.
#13 man använder inte Envenom som Combatrogue.. Deadlypoison stackar för långsamt. mer dps om man låter den ligga hela tiden
Kan du skicka nån nice specc?=)
http://www.wowhead.com/?talent #f0eb0eZMgV0xcxoruzxRtb är den speccen jag använder
tror dock att 5/5 i Relentless Strikes skulle funka bättre för dig..
Istället för 3/3 i Vile Poisons. Jag har den för att jag kan min rotation som min egen bakficka
Opener:
Garrote
Skaffa 3-5CP
Killing Spree
Skaffa 5CP
Rupture
Refresh SnD
Fortsätt mangla
gjorde just 7.5k på Anub'Arak i 10man.. Singletarget mode
refresha såklart SND samt rupture, när dessa inte behövs refreshas så evisc...
Och var inte Sdance :)
Combat !
Tackar återigen!
"tänk även på att rogues bygger på stats, ha 315 hit som minst (poinson cap) skaffa runt 30% crit (helst mer 45%+) "
entbordet
Kör sj mutilate, skönare rotation imo och skönare med mutilate än ks-rogue imo :)
GL!
#13 usch för attackpower gems, USCH! goog agility förfan, 40 crit chance med den gearen och speccen måste du ha mer förfan :(
#49 tänk lite innan DU yttrar dig och sluta med påhoppen.
Med 5/5 precision krävs 99 hit rating (8%) för special attacks.
Får ju nästan lust att kalla dig det du skrev :D
det är 10 % för specials, vilket är c:a 320 rating ((MED SPEC)). sopnoob
kom inte och yttra dig när du inte vet..
5% för pvp vilket är 158 rating exakt.. utan spec