Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cod4 cdkey uttlottning!

Postat av iRawswe den 17 September 2011, 19:39
28 kommentarer · 174 träffar
Hittade mitt gamla cod4 precis! fann också en cdkey, blev lite ledsen för att jag precis har köpt ett nytt cod4... Så då tänkte jag att jag kan göra en god gärning! Jag tänker skänka bort detta underbara spel till någon fin själ därute! Först så tänkte jag att jag bara skulle välja en helt random person som kommenterade, vilket dock kunde vara orättvist! Så jag kommer välja den bästa kommentaren om varför man vill ha spelet då jag samtidigt gör en lek av det.
Det jag vill att ni gör är att ni motiverar varför just du skall ha det på 5-10 meningar! Själva uppgiften ni skall göra är att ni måste ha med orden: KATT, STEN, SENAP, GET och SNUS om inte alla dessa ord finner sig i din motivation blir du diskad!

Övrigt: Max 2 bidrag/acc, Tävlingen avslutas den 21, cdkeyn kommer skickas via Fragbite samt om ni inte kan ladda ner spelet skickar jag skivan via posten. Hela texten innehåller spår av stavfel!
Disk: cod4 bästa cod spelet?

Make me proud 60slakare make me proud!

OBS: om denna tråd får många kommentarer kommer jag lotta ut ett steamacc med cs1.6, soruce, TF2 osv osv GLHF!
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..