Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Fattar inte hur alla tänder så mycket på Battlefield 3, Kommer va massa tanks och fordon osv, bli pangad av en copter med 50 raketer som spränger skiten ur en.. kul spel!
all rage kommer givitvis från bad company, skit spel..
tror mw3 kommer va lyckat!
#14 Först och främst: Helikoptrar och tanks är inga problem. Speciellt då bf3 kommer vara urban terrain maps.
Det är otroligt hypat för 1 sak: Frostbite 2.
Kommer ge sån sjuuuk inlevelse i spelet, både mp och sp. Att dom sedan även tog de bästa från bf2 och bfbc2 kommer göra det bara sååå mycket grymmare :).
Men om du är black ops spelare så förstår jag.
MW och BF kan inte jämföras för fem öre. Två helt olika spel och spelstilar.
#14 Jaha, så alla satans killstreaks som MW2 och black ops har då?
Dom spränger inte skiten ur dig?
80+ killstreak i MW2 är inte svårt medans man knappt får 20 kills på en hel BC2 runda.
BF3 är ett givet köp och alla som köper MW3 kommer jag att skratta åt, för vilket jävla skitspel dom har köpt.
Verkar lite intressant men ändå inte.
Verkar likt BO, men lite nya grejer. Du kommer kunna använda båt osv nu verkar det som. Tror inget spel kommer bli som mw2 var/cod 4. Eftersom jag älskar trickshots på mw2, så kommer nog inte mw3 bli något roligt för mig. Det var inte BO iaf.
Men som sagt det är bara en trailer, inte ett gameplay!
+1 #15
Det är helt olika spel. För att vara ärlig så är MW2 och Black Ops spelen så fruktansvärt baserada på allas individuella skills. Tar du 6 duktiga gubbar som pangar som satan så har du en vinst; medans bfbc2 alltid har varit mer av ett teamplay med rätt bladning av klasser som krävs.
Men som sagt, det går inte att jämföra, helt olika spelstilar på spelen!
#15 Först och främst, Kalla mig fan inte en black ops spelare..
spelet va den största besvikelsen jag vart med om, Cod4 och mw2 tyckte jag väldigt mycket om faktiskt Så det får gärna likna dom spelen!
Angående Battlefield så gillar jag inte dom spelen, när alla jävla fordon är Op..
Blir bara arg på skiten
#18 Visst killstreaksen är väll lite väl men grejen att man kan få hög killstreak överhuvudtaget äger, Det går bara inte på bc2 alltid någon luffare som inte kan aima med vapen som kommer och kör över en eller liknande
#20 Samma gamla engine, grafiken och animationerna är inget att hejja över, såg även att man kunde köra AC130 i SP = finns i MP också och eftersom IW ska satsa på STÖRRE banor så kommer AC130 verkligen RÖVKNULLA en.
Var egin, sätt en tracer och stå bakom en sten och skjut automissiler efter dom...
Det är ett HELVETE att sitta i en tank om man för en gångs skull möter någon som kan spela engin classen.
Blir du AEGD som footsolider av någon sorts Vehicle så spelar du fel. Det är meningen att ditt lag ska gå ihop tillsammans och köra Rocket launchers / mortars etc för att ta ut dom. Eller om ni själva sitter i Vehicles.
Det är inte meningen att te.x en Assault ska kunna ta ut allt. Utan det är meningen att man ska hoppa fram och tillbaka mellan klasser eller har polare som hjälper dig. Det är det som är BATTLEFIELD
Det är det som också är Teamplay.
#21 exakt. Det må vara FPS spel båda två, men spelstilarna är så otroligt annorlunda.
BF3 till PC och MW3 till PS3 för min del. Men kan nog bli ett BF3 till PS3 också. Men tror nog att BF3 är roligare. Förövrigt så är MW rätt kul också. :)
#35 Själv så spelar jag inte ps3 speciellt mycket då konsolspel är oerhört tråkigt jämfört med pc, psn var nere i ungefär 3veckor. Men i din lilla p12värld kanske det är "ett par månader" (;
Kanske borde gå bort från din lilla låda lite oftare?
#44 Om jag ska vara ärlig, så nej jag är inte ett dugg avundsjuk. För jag har själv en bra dator, nintendo är helt världelöst och såldes för länge sedan, ps3t står och samlar damm och xbox är bara massor av pipröster som snurrar och nickar xXQuickscopezzXx.
Kan inte sluta skratta åt dem värdelösa puckon här i tråden som tror att MW3 kommer klara sig bättre än BF3 bara för att BF3 är mer realistiskt.
Ifall ni dör av tanks osv, varför går ni mitt ute på battlefielden?
Battlefield är skapat av DICE som förövrigt är svenskt, men skitsamma, DICE försöker få Battlefield att likna real-life-battlefield så mycket.
Men visst, bara små dåliga noobies spelar CoD ;)
Saknar CoD 4 då det faktiskt var skillat.
#58 Ja jag vet :P Vilka idioter.. Jag vill bara kunna döda på nära håll med en sniper även om dom kommer framifrån (näst intill omöjligt på black ops tex), alltså slippa noscopa för att ha en chans till överlevnad. Fattar du? Sen är det ju kul att quickscopa, man behöver inte snurra och kasta c4, spränga bilar, sparva hamstrar i luften innan man skjuter med snipern.
haha, folk som säger att mw3 kommer vara sämst och bf3 bäst eller tvärtom borde lugna sig lite. Konstigt att folk kan veta vilket som är bäst av dom när de inte ens har spelat dom än.
Jag säger bara att jag kommer köpa båda då jag gillar båda spel stilarna. Tycker bara folk ska sluta jämföra Black ops med MW3 då det inte är samma personer som jobbar med det.
Tycker egentligen alla cod spel som kommit på senare tid varit bra på sitt eget sätt för inget spel är perfekt bara att vissa spel har lite fler misstag än andra.
i enlighet med mina erfarenheter så är det noobs och p12:or som kör cod medan folk som kan spela kör bf, dessa misstankar stärks då det verkar vara en p12:a i tråden som tycker att fordon i bc2 är "OP" eftersom att han springer ut i mitten av mappen och blir dödad av en tank :((
#75 yes, du och magganboy_97 :( alla som har spelet bf mer än 2 timmar förstår att man inte ens behövar ha något med fordon o göra om man inte springer rakt ut på ingenmansland
#76 har lirat bfbc2 lite till och från , passar inte min spelstil, tror mw3 kommer passa mig bättre, gillar inte att dryga bakom en sten eller liknande, är helt värdelös med copters så bf3 kommer troligtvis inte va kul, för mig
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
sry bois.
Tror dom har lärt sig nu utav sina misstag o går tillbaks till rötterna cod4 perks/killstreaks.
Köper Battlefield 3 när det kommer istället.
sjuuukt!
all rage kommer givitvis från bad company, skit spel..
tror mw3 kommer va lyckat!
Det är otroligt hypat för 1 sak: Frostbite 2.
Kommer ge sån sjuuuk inlevelse i spelet, både mp och sp. Att dom sedan även tog de bästa från bf2 och bfbc2 kommer göra det bara sååå mycket grymmare :).
Men om du är black ops spelare så förstår jag.
MW och BF kan inte jämföras för fem öre. Två helt olika spel och spelstilar.
Skrivet med min Android-mobil
Dom spränger inte skiten ur dig?
80+ killstreak i MW2 är inte svårt medans man knappt får 20 kills på en hel BC2 runda.
BF3 är ett givet köp och alla som köper MW3 kommer jag att skratta åt, för vilket jävla skitspel dom har köpt.
Verkar likt BO, men lite nya grejer. Du kommer kunna använda båt osv nu verkar det som. Tror inget spel kommer bli som mw2 var/cod 4. Eftersom jag älskar trickshots på mw2, så kommer nog inte mw3 bli något roligt för mig. Det var inte BO iaf.
Men som sagt det är bara en trailer, inte ett gameplay!
Det är helt olika spel. För att vara ärlig så är MW2 och Black Ops spelen så fruktansvärt baserada på allas individuella skills. Tar du 6 duktiga gubbar som pangar som satan så har du en vinst; medans bfbc2 alltid har varit mer av ett teamplay med rätt bladning av klasser som krävs.
Men som sagt, det går inte att jämföra, helt olika spelstilar på spelen!
BF3 > MW3 :)
Kommer nog köpa båda dock.. är lite cod fanboi efter cod4, vilket har lett till en del besvikelser men ändå :pP
Skrivet med min iPhone
spelet va den största besvikelsen jag vart med om, Cod4 och mw2 tyckte jag väldigt mycket om faktiskt Så det får gärna likna dom spelen!
Angående Battlefield så gillar jag inte dom spelen, när alla jävla fordon är Op..
Blir bara arg på skiten
#18 Visst killstreaksen är väll lite väl men grejen att man kan få hög killstreak överhuvudtaget äger, Det går bara inte på bc2 alltid någon luffare som inte kan aima med vapen som kommer och kör över en eller liknande
Hoppas innerligt att det suger dase så folk kan sluta spela skitspelet.
Näe, CoD dog efter MW1.
Vehicles är verkligen inte "OP".
Var egin, sätt en tracer och stå bakom en sten och skjut automissiler efter dom...
Det är ett HELVETE att sitta i en tank om man för en gångs skull möter någon som kan spela engin classen.
Blir du AEGD som footsolider av någon sorts Vehicle så spelar du fel. Det är meningen att ditt lag ska gå ihop tillsammans och köra Rocket launchers / mortars etc för att ta ut dom. Eller om ni själva sitter i Vehicles.
Det är inte meningen att te.x en Assault ska kunna ta ut allt. Utan det är meningen att man ska hoppa fram och tillbaka mellan klasser eller har polare som hjälper dig. Det är det som är BATTLEFIELD
Det är det som också är Teamplay.
#21 exakt. Det må vara FPS spel båda två, men spelstilarna är så otroligt annorlunda.
: ÖVERSKATTAD :
bara p14 som kommer att kör mw3 och göra sina jvla 360 noscop
BF3 spelar man för multiplayer och teamplay
MW3 spelar man endast för att forsätta på storyn
http://upload.playstar.se/uplo ad/foreveralone.png
http://www.youtube.com/watch?v =mIineYv3QBg
Kanske borde gå bort från din lilla låda lite oftare?
BF3 också såklart :D
BF är som CS-5on5.
Jag föredrar 5on5 före csdm.
Jobba för pengarna tack o inte gnäll på morsan din.
http://fc05.deviantart.net/fs7 0/f/2011/007/b/6/uh___derp____ by_derpfoxplz-d36nnx0.jpg
DERP DE DERP!
Hitta tillbaks till Topic!
Ifall ni dör av tanks osv, varför går ni mitt ute på battlefielden?
Battlefield är skapat av DICE som förövrigt är svenskt, men skitsamma, DICE försöker få Battlefield att likna real-life-battlefield så mycket.
Men visst, bara små dåliga noobies spelar CoD ;)
Saknar CoD 4 då det faktiskt var skillat.
Mw3 Trailern är skit jämfört med denna http://www.youtube.com/watch?v =2zw8SmsovJc
men MW3 kommer att bli AWSOME!
Skrivet med min iPhone
D.v.s. ett spel man laddar ner och spelar SP på, inget annat.
Black ops suger häst f.ö.
Ont: Ser ut som mw2 så kommer definitivt inte att köpa det. Bf3 såg mer ut som ett spel för mig när man kollar trailer. Blir nog bf3 köp för mig...
http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4dde72221a8b4_bf3.png
Kanske är gammalt, men för mig var det nytt! :) Hihi.
#56 Hahahah klockrent!
Tycker egentligen alla cod spel som kommit på senare tid varit bra på sitt eget sätt för inget spel är perfekt bara att vissa spel har lite fler misstag än andra.
Tro mig, obsarvera vad du kollar på så lär du se plus och minus i spelet.
Och som det ser ut nu kommer BF3 kn*lla MW3 i arslet med deras M4A1.
Eller så kanske dem bara lagt sådär för att Dice är svenskt väl?
Edit; tänker lira båda spelen, men köper bara bf3 :p
Alltså är det ett till konsol inriktat cod spel... så nej tack.
GÖR SOM COD4 FÖRFAN!