Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cheat Detected

Postat av b3RGM4N den 26 April 2011, 02:50
14 kommentarer · 260 träffar
Tjo fragbite.
För kanske en månad sen elr två så blev jag bannad på mitt account på Call of Duty: Mw 2 utan orsak. Har aldrig fuskat på ngt steam spel, ända jag gjort är att av misstag varit inne på en hackad server (det är ingen server browser, man kan inte välja sever). Blev ju såklart förbannad och gick in på steams support sida. Där stod det att om du har fått en VAC bann, så kan dom inte ta bort den. Tänkte att Steam är skit och jag tänkte sluta med det.

Men nu för ungefär 2 veckor sedan så köpte jag spelet igen och installerade det på ett nytt acc. Har spelat ngn vecka när jag plötsligt tabbas ner och får "Cheat Detected" igen! Nu hände det när jag tänkte prova WeGame Recordern (ungefär som fraps). Hade precis tryckt på record knappen F6 och skulle testa lite. Då hände det.

Någon som vet om man kan kanske ringa till steam support och be om ett nytt account? Tkr det är jävligt dåligt gjort av steam. Jag personligen hatar fuskare och har aldrig fuskat på ngt steam spel.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..