Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BF4 Kan inte installera skiten. MS Visual C++

Postat av Blastox den 1 November 2013, 21:41
4 kommentarer · 862 träffar
Tjena! jag har haft problem att få igång BF4 sen typ 13 tiden idag, jag är påväg att ge upp men tänkte fråga här innan jag gör det.

Så jag får samma problem som de flesta, Installationen stannar på 20%, popup kommer om att det är ngt error med visual C++ etc etc, googlade det och flera har samma problem, däremot fanns en lösning, och den lösningen funkar inte för mig, mestadels för att jag inte ens kan installera lösningen..

http://imgur.com/P7ILpmS

detta kommer upp, jag har då gått in och avinstallerat alla äldre versioner av MS Visual C++ från 2005-2008 och har nu inga MS Visual C++ plugins installerade, samma problem återstår, har jag missat ngt? de andra lösningarna såsom copy&paste'a .dll filer från BF3 funkade ej, lägga in Cad filer i en annan map boostade bara upp installationen från 20% till 27% sen kom samma problem upp igen, plz help!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar