Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med origin

Postat av HybrA den 23 Augusti 2013, 22:27
2 kommentarer · 917 träffar
Tjenare!

Det är nog inte bara jag som har stött på problem med origin och jag hoppas att någon här ska kunna hjälpa mig! Har försökt att hitta något sätt att kontakta Origin men deras system är ju värdelöst så jag vänder mig till er.

Först och främst så har jag ett konto jag lirar på som jag skapade några månader efter att BF3 släpptes och det funkar fint, inga problem när jag skapade det och allt har funkat hitils. Nu när Humble Bundle rean är igång så lyckades jag få tag på en BF3 nyckel som jag egentligen inte behövde, så jag tänkte ge den till en polare.

Nu till problemet: Polaren skapade ett Origin konto och använde koden, det funkade fint och spelet ligger i hans spel-bibliotek. Dock kan han inte logga in på battlelog, han kan inte lägga till vänner på Origin och vi andra kan inte heller hitta honom på Origin.

Vi märkte också att han inte han byta informationen till sitt konto plus att han saknar en hel del alternativ i Origin så som: Vänner, vänlista, Applikationsinställningar, Konto och Sekretess. Vi har även tittat i den registrerade emailens inkorg men inget har skickats dit.

Sammanfattning: Kan inte använda Origin kontot till fullo, känns som att det inte är helt "färdigt" och vi kommer inte in på battlelog. Någon som vet vad problemet kan vara?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..