Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BF3 online dödar datorn

Postat av enQuiLa den 25 November 2012, 20:28
22 kommentarer · 338 träffar
*Update* Lösning: Defekt nätagg var problemet. Akta er för Corsair.

När jag kör multi bf3 så tar det inte lång stund innan datorn stendör. Och det går inte att starta den heller förren man dragit ur strömkabeln och ser till att den är strömlös och sen sätter i den och då kan man starta datorn igen.

Datorn är en helt ny (några dagar gammal) Komplett Gamer i30 fast med några uppgraderingar. 600w nätagg istället för 500, i7 processor istället för i5 samt Asus gtx 670 istället för gainwards.

Googlat lite och prövat det som hjälpt andra men det hjälpte inte mig. Ex: Satte på X.M.P i bios, kolla temp på cpu och gpu (båda runt 60-70 grader i BF3).

Läste att det kan ha nåt med punkbuster å göra men hur f-n fixar man detta problem?? Jag är inte ensam direkt. Nån skrev på ett forum att han ENBART uppgradera sin burk med ett gtx 560 och fick problemet. Så vad kan felet va?

Oerhört tacksam för svar.

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..