Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Helt klart!
Det finns fler fördelar än nackdelar och vet du att du kommer att köpa DLCs så är premium ett självklart köp. Sen är det ju alltid kul med lite nya saker som dogtags, camo och vapen.
#4 jo man får ju ALLA DLCs, så vet du att du antagligen kommer köpa alla så varför inte bara köpa premium direkt? :)
Om man är premium, får man mer HP och tar mer i skada då eller är det bara myt? Jag hör mina kompisar ofta "Jävla premium som tar 35672 gånger mer i skada.." Själv har jag aldrig läst om den fördelen, tror mer det är mina kompisar som är dåliga förlorare :)
Expansionerna är värda att köpa premium för. Jag gjorde det dock inte. Jag skulle känna mig som ett svin om jag gick före i alla köer till servrar, springa runt med op-vapen, flasha med svarta dogtags osv...
Tycker det är sorgligt när ea väljer att tjäna pengar framför att förbättra bf3. Den fria marknaden funkar för mycket, men inte för pc-spel.
#15 Jag har aldrig hört något snack om det där heller. Det är hur som helst bara en myt. Dina kompisar kanske är lite avundsjuka på de spelare som har premium =)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Nya vapen, camos till vapen, camo kläder, alla expansions osvosv
Det finns fler fördelar än nackdelar och vet du att du kommer att köpa DLCs så är premium ett självklart köp. Sen är det ju alltid kul med lite nya saker som dogtags, camo och vapen.
#4 jo man får ju ALLA DLCs, så vet du att du antagligen kommer köpa alla så varför inte bara köpa premium direkt? :)
#7 så det ger en fördel i spelet? känns ju lite fusk, spelar dock inte bf3 så har ingen aning :P
Du får inga större fördelar förutom att du får köföreträde när du väntar på att gå in på en server. Sen så är det lika för alla.
CQ banorna är sjukt roliga att spela om man har tråkigt! Gibbar det och Gunmaster som fan #0.
De tidigare kommentarerna har sagt allt annat du får med på köpet =)
Men köper du B2K och CQ expansionerna innan så kommer det inte vara värt iom att du får alla expansioner med när du köper premium.
Tycker det är sorgligt när ea väljer att tjäna pengar framför att förbättra bf3. Den fria marknaden funkar för mycket, men inte för pc-spel.
Se den och avgör sedan