Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#9 undgick du topicen eller varför förstår du ingenting?
Jag visar alltså upp en trevlig händelse i spelet Battlefield 3.
Din svenska är ytterst bristfällig... Menar du det engelska ordet "tunnel vision" (sitter inte ihop), eller menar du helt enkelt att det är en noob med någon form av vision där han ser tunnlar?
Om du inte kan förstå vad som överhuvudtaget sker i filmklippet råder jag dig att se det några ggr till, alla andra förstår nog vad som händer i alla fall.
#13 Ja du, vi kan ju fastslå att klippet helt enkelt inte gick hem bland folk. Blir till att skapa nytt och göra bättre ifrån sig.
Proffs och proffs, jag tycker jag skriver som vem som helst. Bara det att jag tycker om att variera mina ord; istället för att t.ex. bara svära, trycka in massa engelska ord och använda endast gemener (som många här på fragbite verkar föredra).
Du min herre kanske tvärt om borde se över din egen svenska helt enkelt.
#29 spelar inte i någon klan i BF3. Tackade nej till landslaget för att jag inte har tid med att spela.
Men i framtiden kanske jag hoppar in. nickar noxc
#32 okej, jag kan ju inte påstå att du ser särskilt enastående ut på pappret, men det blir att se hur du spelar i praktiken. Spelar också bara hardcore.
#33 tig pojk, din attityd passar mig inte i smaken.
#36 Det har väldigt mycket att göra med hur bra spelare man är. ^^ Jag vet mycket väl att om man väl spelar som en teamplayer så sänker man sin personliga stats, men då borde din w/l ratio vara högre.
Så som jag ser det så har då dåliga personliga stats (acc, spm), ganska okej k/d ratio, 'halvbra' w/l.
Hade du varit så duktig som du sgäer att du är hade du det återspeglat sig på NÅGOT sätt.
#40 faktiskt inte.. För att du har dåliga stats så kanske du är jävligt bra på att T.ex liva upp dina Medspelare (Att arbeta som ett lag) och därför kan man då ha sjukt dåliga stats men vara en av dom viktigaste spelarna i spelet.
Tack och hej :)
och sedan så har jag inte spelat speciellt länge om man räknar med vissa andra utan jag har bara spelat för skojskull. nothing else ;)
#41 Om du koncentrerar dig på att "liva upp" dina spelare så borde du ju absolut ha en högre spm än du har, för guds skull säg inte att du luras om att du är duktig nu.
#42 om du inte kan läsa så ska jag förklara lite mer vad "T.ex" betyder.
Det betyder Till Exempel.
nu vet du :)
och btw.. kan ju tillägga att jag inte spelat något annat än Conquest Large heller.
Förstår att folk får sjukt bra K/D etc när dom kör Team DM 24/7.
Då är det inte svårt faktiskt ;)
#41 Men haha, så du agerar maskot och låter de andra göra jobbet? :D Du faller på ditt egna argument. Du spelar uppenbarligen mycket cq large och har inte ens en flag attacker..
r0mp, jag lirar gärna mot/med dig någon gång => är lite knivigt med tid på vardagar dock men får väl ta det någon helg framöver, lägg till mig som vän @ battlelogen eller något :)
#46 jag lovar dig att jag är bättre än dig mate.
Inget illa menat men jag blir fuskanklagad 24/7 och blivit bannad från 7 olika servrar för "fusk" enligt dom.
Min IRL kompis (Finn heter han) har en plats i Landslaget. Jag ägde honom på bf3 och han frågade mig om jag var sugen på att spela med dom.
Jag tackade nej för ajg tar det inte allt för seriöst och då kommer jag bara att trycka ner laget.
Tro och tyck vad ni vill. Jag vet själv vad som händer fötter här hos mig :)
#53 Nej landslaget i bf3 betyder verkligen inte att de är sveriges bästa spelare, eftersom du itne har koll som du själv säger så bör du ej uttala dig.
#57 Med tanke på att jag vet hur landslaget har presterat och har haft polare som lirade i bf2s landslag vet jag mycket väl hur landslaget i bf3 är. Du säger själv att du har ingen koll på scenen ö.h.t men fortsätter försvara dem. Snacka om att skjuta sig själv i foten. BF3s landslag är typ bottenskrapet ifrån bf2, just sayin.
#57 Du är ju inte ens i närheten så bra som dem i landslaget, sluta mytta. Om det där är din battlelog han över länkade..inte en chans, om DU hade chans på det så skulle jag komma in direkt, till och med vara över kvalificerad..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#6 Om så är fallet, hur kan det bli roligare?
Jag visar alltså upp en trevlig händelse i spelet Battlefield 3.
Din svenska är ytterst bristfällig... Menar du det engelska ordet "tunnel vision" (sitter inte ihop), eller menar du helt enkelt att det är en noob med någon form av vision där han ser tunnlar?
Om du inte kan förstå vad som överhuvudtaget sker i filmklippet råder jag dig att se det några ggr till, alla andra förstår nog vad som händer i alla fall.
Lev väl.
Jag är nyfiken, låt gå.
Proffs och proffs, jag tycker jag skriver som vem som helst. Bara det att jag tycker om att variera mina ord; istället för att t.ex. bara svära, trycka in massa engelska ord och använda endast gemener (som många här på fragbite verkar föredra).
Du min herre kanske tvärt om borde se över din egen svenska helt enkelt.
På återseende.
Detta var egentligen bara någon form av testfilm då jag precis har lärt mig använda fraps någorlunda och var ivrig att börja göra BF3-filmer.
Det är ingenting man behöver ladda ner. Det ligger under options>video inne i spelet och heter "Colorblind mode".
#19 läs #16.
I övrigt: Är det någon som har tips på program med bästa inspelningskvalitet kontra hur mycket cpu osv. det drar?
250 trådar på google? Har google ett forum? Trams.
Har fått erbjudande att gå med i Landslaget i BF3 men kk ;) vi kan väl spela!
På återseende.
Dålig film dock :-(
Skrivet med min Android-mobil
Men i framtiden kanske jag hoppar in. nickar noxc
Inlägget är anmält. Dels för personligt angrepp och dels för att du våldtar svenska språket.
Du har redan en varning med styrka 3, bara onödigt att du inte beter dig folkligt - då får du en varning till.
#30 är det här du?
http://battlelog.battlefield.c om/bf3/soldier/noxc/stats/3360 62611 /
EDIT:
#26 okej, skall tänka på det till nästa gång.
Spelar BARA Hardcore. Inget annat.
#33 tig pojk, din attityd passar mig inte i smaken.
Hur kan man ens ha så dåliga stats? :D Dålig accuracy, k/d, w/l, spm.
Wtfff
Skall gå på flyget inom kort, meddelar dig när jag landat i gbg igen.
Tack och hej.
Så som jag ser det så har då dåliga personliga stats (acc, spm), ganska okej k/d ratio, 'halvbra' w/l.
Hade du varit så duktig som du sgäer att du är hade du det återspeglat sig på NÅGOT sätt.
Tack och hej :)
och sedan så har jag inte spelat speciellt länge om man räknar med vissa andra utan jag har bara spelat för skojskull. nothing else ;)
Jag hade sett fram emot en utmaning.
Det betyder Till Exempel.
nu vet du :)
och btw.. kan ju tillägga att jag inte spelat något annat än Conquest Large heller.
Förstår att folk får sjukt bra K/D etc när dom kör Team DM 24/7.
Då är det inte svårt faktiskt ;)
Sorry, var bara tvungen att säga det
Skrivet med min Android-mobil
#43 Jag spelar nästan ocskå bara cqlarge :)
När jag skrev att jag hade sett fram emot en utmaning menade jag snarare att du avslutar inlägg #41 med att skriva:
"och sedan så har jag inte spelat speciellt länge om man räknar med vissa andra utan jag har bara spelat för skojskull. nothing else ;) "
Vilket är ganska oroväckande då det nu låter som om du skall försöka bortförklara varför du inte är så svinbra som du först uttalade dig om att vara.
Väl mött Joakim, inget tjafs tack.
Inget illa menat men jag blir fuskanklagad 24/7 och blivit bannad från 7 olika servrar för "fusk" enligt dom.
Min IRL kompis (Finn heter han) har en plats i Landslaget. Jag ägde honom på bf3 och han frågade mig om jag var sugen på att spela med dom.
Jag tackade nej för ajg tar det inte allt för seriöst och då kommer jag bara att trycka ner laget.
Tro och tyck vad ni vill. Jag vet själv vad som händer fötter här hos mig :)
#49 Jag har inte dömt dig för något, tro vad du vill, jag håller hellre tyst om saken. Så kan vi snacka när det är avgjort sen istället.
EDIT: Hittade det här:
http://bfstuff.se/sveriges-lan dslagstrupp-i-bf3/12485
Vet inte hur legit den där sidan är men, kan det stämma?
Men Landslaget = Sveriges bästa.
inte.....
Landslaget = Landets Bästa
Tvivlar starkt på att du är så bra som du säger...