Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flyg på Battlefield 3.

Postat av Zephs den 12 November 2011, 03:22
8 kommentarer · 322 träffar
Har spelat Battlefield 3 sedan det släpptes men känner fortfarande att jag är riktigt kass på att flyga helikoptrar/flygplan. Jag får knappt chansen till att flyga i multiplayer för det är svårt att få tag på fordonen samt blir nerskjuten av andra spelare relativt snabbt.

Har även 2-3 andra polare som också vill lära sig flyga så att man har någon sorts ärlig chans mot andra spelare i riktiga matcher sen. En av dom har aldrig lirat något av spelen i hela BF serien, så han kör ifrån scratch.

Har försökt gå in på tomma servrar men det krävs ju motståndare för att ens kunna röra sig i spelet. Och när mina polare kommer in så börjar servern även fyllas utav andra random spelare.

Några tips på hur jag och mina polare kan lära oss att flyga vettigt i fred som någon sorts "boot camp" utan att ha "Greger87_GER" i motståndarlaget?

Lägger mer än gärna upp en egen server men har inte hittat några server tools för att hosta en egen BF3 server. Har inte heller hittat något ställe där man kan boka gratis server. Är inte direkt intresserad av att betala för lite oskyldig träning.

Tacksam för svar samt hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar