Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cpu överbelastad typ

Postat av kIRRE! den 27 Mars 2011, 23:16
7 kommentarer · 541 träffar
tjo, i förrgår fick jag ett problem med min laptop efter jag hade haft den i sängen o kolla på film (inget spec hände) men nästa dag när jag flytta tillbaka den till vardagsrummet så var den riktigt slö i spel.. har kört HoN på max i ett år aldrig krånglat men ligger på 10fps oavsett grafikinställningar.. inget fel på tempen

gjorde en systemåterställning till dagen innan men vart samma sak i spelet.. formaterade skiten ifall de va nå virus men nu med datorn helt nyformaterad är de likadant.. jag hade problem med o hitta alla drivrutiner på dells hemsida (har en alienware m17x laptop) men har fått in dom viktigaste som grafikort osv. men drivisarna ska ju inte va nå problem eftersom datorn fungerat förut..

har märkt att processorn ligger på 50-60% utan spel igång 100% med HoN igång så jag gissar på att lagget e prollens fel. kan den ha blivit skadad när jag flyttade laptopen? hände inget spec när ja flytta den.. har gjort rent fläktar nyligen o normal temperatur som sagt.

enda som finns på datorn efter formatering är

äkta kaspersky
HoN
firefox
massa drivisar från support.dell....
kör win7

prollen flaskar som fan i dom här poängen man får på hårdvaran den ligger bara på hälften vad den brukade..

så vad är de som gjort att prollen blivit såhär?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar