Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Big Brother Vanessa - Tjej, eller kille?

Postat av markel0n den 27 Mars 2011, 21:25
30 kommentarer · 425 träffar
Ja.

Jag såg väldigt mycket diskussion om det här på big brothers logg med mera, tänkte bara kika med er vad ni tycker.

Där verkade det som att det fanns några som till att börja med ansåg Vanessa som en tjej men sedan ändrade sig när andra påpekade att det omöjligt kan "bli" en tjej för att han opererar sig.

Så, vad tycker du, är Vanessa en tjej eller kille?

För er som inte tittar på Big Brother (Även för att bespara dryga kommentarer mot de som följer eller tittar på big brother, så vänder jag på frågan och gör även en poll om den, så får dom som vill vara anonyma, eller ja, rösta i pollen istället.

Vill även höra din kommentar om varför du tycker si och så, främst från er personer som anser att man ska kalla Vanessa för en tjej bara för att hon opererat sig, jag tror nog att dom flesta fortfarande ser honom som en kille.

Jag själv då? Om nu någon brydde sig så ser jag Vanessa och även övriga som opererar sig fortfarande som det könet dom föddes till, dvs, föds du som kille så är du kille, föds du som tjej så är du tjej, och jag är även lite rädd för transsexuella personer.

Kommer ju bli ett par oseriösa röster, men i det stora hela och efter ett tag har det nog jämnat ut sig till ett resultat som visar vad majoriteten (av dom som tagit sig tid att röstat) tycker.

Blir man en tjej om man opererar sig?

154 personer har röstat
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..