Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#0 Ni försöker leka som om ni var äldre än 12 men det är tydligt att ni inte är det då jag sätt några person "af Kumla" pratat om att dem haft folk som köpt ut åt dem
Hatar hela fenomenet med tjocka äckliga 12 åringar utan humor, som istället för disney och långa sommarlov växte upp med en dator och snabbmat, otroligt störande att folk kan tycka det är roligt att uppnå en näst intill handikappad identitet på internet och känna tillfredsställelse av minsta lilla uppmärksamhet, trots att den alltid är negativ. Jag står även jag för min åsikt, och den är något i stil med ovanstående i 20ggr grövre termer och diverse personangrepp.
Har absolut inget emot af kumla eller FB tvärtom ni är riktigt gulliga och snälla ;D
Bara tråkigt när ni ska leka långa men jag vet att ni inte alltid gör det:)
För jag har träffat er och skrev ner det i en text så vill ni läsa om när jag träffade dom så kan ni dra ett pm eller kolla på min profil för jag får inte göra tråd om det :/
#10 Tror inte en enda jävla människa över 16 år tycker han är rolig, han har fan ingen humor över huvudtaget. Bara för att han är välkänd folk ska gilla det han säger, men fattar fan inte vad ni tjänar på det.
jag tror att många stör sig på hos av ren avensjuka :P Visst mina grabbar kanske kan gå över gränsen iblan och många av dom sitter bannade för sina åsikter, respekt till er som sitter av tid bröder.
hahahaha "respekt till er som sitter av tid bröder". jävla "internetneger" asså, gå och downa några thugs och styr över dina horor istället för att knåda pitt framför datan
Alltså, Freddes trådar var rätt så underhållande. Sen fick han all uppmärksamhet av haters som vill ha bort honom och då blev det för mycket. Det är ni som håller kvar honom genom er uppmärksamhet dumbfucks.
Finner fortfarande hans trådar ganska roliga, men han tar upp för stor del av forumet pga alla som ständigt ska nämna honom.
Alla dessa fanboys som vill vara med i hans "liga" ska man inte ens tala om, fy fan vad töntigt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ni är pajjaser hela högen!
Bara tråkigt när ni ska leka långa men jag vet att ni inte alltid gör det:)
För jag har träffat er och skrev ner det i en text så vill ni läsa om när jag träffade dom så kan ni dra ett pm eller kolla på min profil för jag får inte göra tråd om det :/
Men som sagt ni är skit söta och snälla
kram :)
Du kan ta med dina "bröder" :-d?
Kram
Finner fortfarande hans trådar ganska roliga, men han tar upp för stor del av forumet pga alla som ständigt ska nämna honom.
Alla dessa fanboys som vill vara med i hans "liga" ska man inte ens tala om, fy fan vad töntigt.
Var det inte du som gjorde en tråd och klagade på att folk "fake nickade"?
Och nu vill du att folk ska heta som dig.