1
Sommarens Ligg Lista!
Postat av kerteN den 27 Mars 2011, 01:24
100 kommentarer · 1 735 träffar
Tjena Fragbite! Dags att göra sig redo för Summer 2011! Nu är det så att jag behöver er hjälp till att göra den ultimata sexlistan, alltså vill jag att ni skriver ner vad ni tycker ska in på listan! tex, ha sex med en rödhårig, ha sex i en bil, ha trekant... allt som faller er in!
Tanken är då att jag ska göra en lista med 100 saker att göra i sommar där samlag är huvudsyftet! Listan kan göras lång men jag kommer göra en "100 saker att göra" lista och dela med mig den till er... stinsons...stifflers...levenst eins....30slakare!
Ser helst att ni håller er till texten ovanför och inte går off-thread!
Till er FB poliser, jag hittade ingen regel som jag bryter mot så låt tråden vara kvar!
saker som inte kommer med på listan
- medans jag sitter vid datorn eller dylikt
- medans jag käkar taccos på hennes rygg eller dylikt
Behöver mer tips! Skriv gärna ner vilka raggningsrepliker man borde testa också!
tänker i vilket fall köra stenhårt på att jag är oskuld!
Kan berätta för er att jag provade på Oskuld och Dumpad av flickvän efter 4års äktenskap raggningen funkar!
Behöver mer tips! Och mer folk som > hjaertaa
Tanken är då att jag ska göra en lista med 100 saker att göra i sommar där samlag är huvudsyftet! Listan kan göras lång men jag kommer göra en "100 saker att göra" lista och dela med mig den till er... stinsons...stifflers...levenst eins....30slakare!
Ser helst att ni håller er till texten ovanför och inte går off-thread!
Till er FB poliser, jag hittade ingen regel som jag bryter mot så låt tråden vara kvar!
saker som inte kommer med på listan
- medans jag sitter vid datorn eller dylikt
- medans jag käkar taccos på hennes rygg eller dylikt
Behöver mer tips! Skriv gärna ner vilka raggningsrepliker man borde testa också!
tänker i vilket fall köra stenhårt på att jag är oskuld!
Kan berätta för er att jag provade på Oskuld och Dumpad av flickvän efter 4års äktenskap raggningen funkar!
Behöver mer tips! Och mer folk som > hjaertaa
Oskuld?
340 personer har röstat