Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tror ni på vampyrer?

Postat av hElium64 den 28 Februari 2005, 04:46
212 kommentarer · 146 träffar
Tror ni på vampyrer?

Det gör faktiskt jag.

Vampyrer = Nosferatu var inga sofistikerade varelser, eller snygga. Som dom är nu i filmerna. Dom var fula missbilade utstötta redan vid grottmänniskornas tider.

Det finns gamla skrifter skrivna före Jesu tid, där det står om "människoliknande varelser som kommer på natten". ALLTID på natten....

Vampyrer helt enkelt.

Destu längre människorna kom i utvecklingen höll sig Nosferatu undan, för dom förstog att människorna var fler och gick inte besegra..

Så dom höll sig undan, levde på råttor (deras blod är väldigt likt vårat).

Vad spred sig Pesten i?

Råttor

Vad åt Nosferatu?

Jo, Råttor

Vad hände då med Nosferatu?

Dom fick pesten och dog helt enkelt. Därför finns dom inte längre.

Samma sak med alla andra varelser som åt vårat blod, dom fick pesten, om dom inte dog av pesten som jag tror dom flesta vampyrer och dylikt gjorde, så dog dom när Hiv och Aids bröt ut...

*EDIT* Jag tror inte på att Vampyrer kunde göra sig till fladdermöss och sånt shit. Dom var missbildade människor som behövde blod för att överleva, eller iaf trodde dom behövde det. *EDIT*

*EDIT*

En annan förklaring: Vampyrer kanske egentligen är människor smittade av en mildare version av Rabies viruset, dvs får alla symptom. Men dör inte.

Detta viruset spreds sig redan för Kristus. Sen vart alla som hade viruset så utstötta och började leva på djur ( råttor ) sen kom Pesten och dödade alla som hade viruset. Det verkar som ändå en Logiskt föklaring till "Vampyrer"

212 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 212 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..