Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ASCII .bat

Postat av ohlsonclas den 25 Mars 2011, 23:24
0 kommentarer · 160 träffar
Godnatt,

Har stött på lite problem angående min .bat tool. Det är så att när jag lägger in en extra del ASCII text så vill den inte starta, den bara öppnas upp och stängs ner snabbt. Förstår mig inte på detta överhuvudtaget.

Såhär ser det då ut: http://data.fuskbugg.se/skalma n02/hurr.png

När jag bara har texten "SETUP" där så funkar det utmärkt men nu när jag la till "BY TECH" så gick det alltså åt helvete... Har inte en aning om varför så jag vänder mig till er, Fragbite, och hoppas att någon där ute (inne?) kan hjälpa mig!

tack på förhand.

edit: tror jag listat ut problemet. verkar vara så att det inte startar om texten inte får plats på skärmen möjligtvis, och dessvärre är min text lite för stor så får hitta mig en mindre font till den. är dock inte säker på om det är problemet så om någon annan har förslag var god tipsa mig, tack! (testade även byta platser på ECHO. och PAUSE CLS mellan de båda texterna)

edit2: verkar fan inte vara det heller, testade en mindre som passar men problemet kvarstår, får exprimentera lite.

ascii?

7 personer har röstat
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar