STORSTÄDNING
Säljer massa prylar som jag ser att ja inte har nått behov av!
Läs igenom och se om något intresserar dig, allt mellan himmel och jord !
Märklin bilbana troligen från 60 talet säljes. 7 bilar varav 2 i nyskick i kartong säljes, varvräknare, adapter, några dosor, mycket bandelar, räcken, kartonger till mycket av grejjerna. Jag vet inte om det funkar men de ska det väl göra
Massa LP skivor , t.ex black sabath, bob marley, typ alla slade skivor. mm mm fråga efter det ni söker så kollar ja
Förstärkare, lp spelare, och bandare.(allt i AKAI) de är nog från mitten på 80talet
21" TV med dosa (mitten på 90tal) !!!!!!!(OBS NOKIAN)!!!!!
Suzuki swift sportstolar hyffsat bra skick 2 st + baksäte!
Gammal Jlo motor till moped från 40 - 50 talet skulle ja tipp. remmen fattas men de går att beställa. du får med hela mopeden om du vill. nästan ingen rost men sadeln är en pungnypare
Street hockey benskydd (jofa) ! nyskick
Skridskor nike med tulk skena. Fint skick stl 38,5
Skridskor canadian stl 36 . Hyffsat skick
microsoft sidewinder värsting modell några år gammal (nyskick) nypris 2000
F1 ratt thurstmaster några år gammal
Skidor salomon 152 cm + stavar .en av de första timglasmodellerna
Gol fbollar 3 kr st.! har 100tals inga värsting bollar men heller inga sunkbollar (bra skick)
titiles 11" tourbag intagen från usa nypris 3000 (du får garanterat banans fetaste bag) 5-6 år gammal (fet huva och cadie bärrem ingår)
ping i3 järnsett 3-pw + lw + zing 2 sw nypris 11000 5 år gammalt (värstingklubbor)
Mas sa järn 5or av olika märken
Goldwin driver 10,5 (någolunda skick lite buckla) nypris 3000
2 st ronson tändare (sammlarobjekt)
1 consul tändare med exklusiv ask
1 zippotändare med lions emblem
1 kamera kodak advantix f310 (fin skick)
Lee westwoods vinnarboll med märkning från scandinavian masters i kungsängen (gatanerat äkta då det va jag som fick den.)
Jesper parneviks boll med märkning från samma scandinavina masters(gaanterat äkta då det va jag som fick den) Biljetten kan ingå som en form av äkthetsintyg till bollarna
CD spelare pioner för 2 skivor + dosa
CD spelare (3skivsväxlare) + band med 2 högtalare och dosa (sharp)
2 st Laserpekare , räckvid ca 800 m
kommer mera grejjer
pris: BUD på allt
Annars någonstans runt 100kr.