Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Corsair tx650w gör ljud av sig?

Postat av generation den 21 Mars 2011, 21:47
7 kommentarer · 136 träffar
Tja en sak ja märkte nyss var att när jag spelar så börjar mitt nätagg göra ljud av sig, och inte tysta ljud?
inte spelat spec. mycket när jag fick mitt nätagg utbytt men nu börjat spela lite smått igen och agget börjar göra liknande ljud av sig som ungefär en korv när den är över elden innan den ska spricka?

Vad f*n är detta? mitt förra agg dog helt random (slutade fungera vid en uppstart) och denna gör cp ljud av sig?
seriöst som att du har korv över elden sen sätter på bordet när den fortf steks innuti?

vad är detta och kan man fixa de eller blir de att skicka in den till Inet igen?
såg att min 650w finns inte kvar utan en har ersatts med någon V2, någon som har information om den?
http://www.inet.se/artikel/690 9591/c...w-v2-80-bronze

den gör inge ljud av sig i lättare spel som CS eller i windows miljö...
men i Star Wars Force Unleashed 2 och Bulletstorm så låter den i iaf. inte kollat crysis/oblivion men men...
och sen kan säga att agget är relativt "nytt" skickade den runt jul och fick tillbaka den någon dag innan nyår så...

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..