Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobilt Bredband

Postat av alivegodx den 20 Mars 2011, 19:01
4 kommentarer · 166 träffar
Tjenare

Nu vänder jag mig till er som kan det här med mobilt bredband, och ni som har det. Det ligger till såhär, jag bor hos min mamma nu eftersom jag har flyttat ur min lägenhet. Saken är den att hon har världens sämsta internet uppkoppling, så jag sa att hon måste fixa det.

Det visade sig att hon hade betalat för mkt mer hastighet än vad hon har, hon har 0,5 mbit/s så nu har vi fått "mobilt bredband" från tele2 med hastighet på 16mbit/s. Frågan jag ställer till er nu som har det eller vet om det funkar. Eftersom polare säger att det e sämst till stationära datorer och till spelande av spel.

Funkar det helt OK för er med mobilt bredband att lira CS/HON med mera som vanligt eller det är problem med uppkopplingen? Helt enkelt är ni nöjda med mobilt bredband, funkar det bra med stationära datorer?

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..