Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sony a200 systemkamera problem!

Postat av juliano den 20 Mars 2011, 10:07
4 kommentarer · 257 träffar
Tjena fb!

Vet inte om det finns kameraproffs på fb, men kan ändå försöka passa på och se.. Min nya systemkamera SONY ALPHA A200 som jag köpte igår, tar perfekta bilder, as bra kvalité och jag är as nöjd med den! MEN, nu kommer vi till ett problem.. När jag ska ta typ kort nära någonting, och zoomar in objektivet till högsta "70", och håller in "Shoot" knappen, då tar den inte kortet? utan blixten kommer bara, och längst framme på objektivet rör på sig och fixar sig typ, men när jag zoomar bakåt typ till 50 eller ngt, då brukar den inte heller ta? utan blixten kommer bara, men sen när jag flytter på mej bakåt, DÅ tar den kortet. Fattar inte ad problemet är, om ngn kan förklara. Nyss köpt systemkamera oxå så är inte så erfaren!

Tacksam för hjälp! behöver verkligen så jag vet i fortsättningen hur jag ska ta kort.. :pP

Mvh.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..