Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min regression!

Postat av zzafari den 19 Mars 2011, 15:11
15 kommentarer · 217 träffar
Tjenare fragbite.

Tänkte dela med mig av min regression som jag upplevt. Det var en av mina mest coola och spännande upplevelser som jag varit med om.

Lite information om Regression för dom som inte har någon aning om vad det handlar om.

''När man gör en regression går man tillbaka till en tidigare erfarenhet, ofta i syfte att läka en traumatisk erfarenhet man bär med sig från en tidigare tidpunkt i livet.

När vi använder oss av metoden regression som betyder tillbakagång. Så får vi kontakt med erfarenheter som inte alltid är fullt medvetna i vår vardag. Man kan göra regression för att förstå en viss känsloupplevelse eller ett problem man har. Både positiva och negativa erfarenheter vi bär med oss kan man göra en regression till. För att få mer förståelse för en viss situation eller lära känna sig själv bättre. ''

Altså, man får en inblick i hur det har varit tidigare. Ungefär.

Nu till min berättelse.

Jag vart tillsagd att föreställa mig en liten kulle eller ett berg. Jag såg en ganska stor kulle med mycket hus runt omkring. Gula höghus. Jag vart nu tillsagd att föreställa mig en stor gul sol, som lös över mig. Den började att lysa på fötterna och flyttade sakta upp mot min överkropp. I takt med hur solen rörde sig upp för min kropp kände jag hur lugnet tog över. Jag började att försvinna in i en dröm, fast jag hörde fortfarande hur någon gav min instruktioner på hur jag skulle göra.

Jag vart nu tillsagd att resa mig upp, det tog i mot men tillslut stog jag på fötter. Det kom ett moln nerfarande från himlen, rösten sa åt mig att sätta mig på det. Molnet var bekvämt, jag fick en känsla av trygghet när jag satt där och åkte sakta uppåt.

Jag såg hur jag lämnade norrköping och flög högre och högre. Tillslut kunde jag se hela jordklotet. Rösten bad mig att stänga ögonen och åka ner till mitt förflutna. Jag flög sakta ner och hamnade någonstan i afrika, såg inte så noga.

När jag hade landat skulle jag titta min omkring, jag såg hård packad röd jord. Ungefär som på bilden såg JORDEN ut. http://www.photoeverywhere.co. uk/east/australia/red_dirt1706 92.jpg

Det var mycket träd runt om, och en flod,Och ett stort vitt hus med ett stort hål i väggen. Jag gick närmre huset och såg en trapp, den var av trä och var ganska rutten. Jag ställde mig på trappen och tittade in, det jag såg var förskräckligt, det låg en madrass på golvet, en trasig vas och golvet var skitigt.

Jag vart nu tillsagd att gå in och titta på min sovplats, jag kände hur det luktade mögel och surt i huset. När jag stog vid min säng så fick jag en ångestkänsla i kroppen, jag ville bara där ifrån.

Nu sa rösten till mig att gå till spegeln som hängde på väggen, när jag närmade mig såg jag ingenting förutom mina skor, dom var skitiga och svarta. Ganska så trasiga också.

Har inte tid att skriva mer atm, finns det intresse kan jag fortsätta skriva, hände mer senare. Ursäktar för mina stavfel, hoppas det är läsbart endå!

Länk till regressionen! .mp3 ; http://www.speedyshare.com/fil es/27487502/regression.mp3

Gör det bara om ni tror på det, annars funkar det inte.

Disk; Har ni gjort en regression förut? Dela med er isånnafall!
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..